جدیت پلیس رامهرمز برای ایجاد جامعه‌ای عاری از اعتیاد

خورنا: فرمانده انتظامی رامهرمز گفت: در راستای مبارزه با موادمخدر در جامعه و ایجاد جامعه‌ای عاری از اعتیاد، پلیس با جدیت وارد شده و با هرگونه ناهنجاری برخورد شدید خواهد کرد.

خسرو باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامهرمز اظهار کرد: در راستای مبارزه با موادمخدر در جامعه و ایجاد جامعه‌ای عاری از اعتیاد، پلیس با جدیت وارد شده و با هرگونه ناهنجاری برخورد شدید خواهد کرد.

وی ادامه داد: در گذشته، تریاک، تنها ماده مخدر بود ولی امروزه انواع گوناگون آن به خصوص مخدرهای جدید که به مخدرهای صنعتی معروف هستند رواج یافته است.

فرمانده انتظامی رامهرمز تصریح کرد: افراد سودجو در جامعه با تبلیغ عوام فریبانه و به منظور کسب درآمدهای نامشروع برای درمان هر نوع بیماری، مانند استرس، افسردگی، چاقی، لاغری، پوست و ناتوانی جنسی، یکی از مخدرهای صنعتی را سفارش می‌کنند، به همین دلیل مردم باید هوشیاری خود را بالا ببرند.

وی اضافه کرد: باید آگاهی جامعه را در مورد اینگونه مواد خطرناک صنعتی بالا برد، زیرا افراد باید بدانند که حتی مصرف یک یا دو بار این مواد امکان بازگشت به زندگی سالم و عادی را سخت خواهد کرد.

وی همچنین عنوان کرد: پرسنل انتظامی رامهرمز در طول سال، به طور مستمر مبارزه با انواع مواد مخدر را در دستور کار خود دارند و با افرادی که اقدام به توزیع، خرید و فروش و استعمال مواد مخدر کنند برخورد جدی خواهند کرد.

باقری ضمن درخواست از مردم در راستای همکاری با نیروهای انتظامی از آنان خواست تا هر گونه اطلاعات خود را پیرامون محل‌های آلوده به توزیع و یا مصرف مواد مخدر به این نیرو اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی رامهرمز در پایان گفت: اخیرا ۵۰۰ کوزه قلیان جمع‌آوری شده از دکه‌های سطح شهر جمع آوری و معدوم شده است.