نگاه ویژه سازمان منطقه آزاد اروند به بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان

خورنا: سرپرست مرکز بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان نگاه ویژه سازمان منطقه آزاد اروند به این مرکز را ستود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈ سید محمد مجتهدزاده ˈ روز دوشنبه در نشست پرسش و پاسخ با کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان گفت: مسوولان سازمان منطقه آزاد اروند برای ورود بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان به محدوده جغرافیایی این منطقه تلاش زیادی کردند که قابل تحسین است.

وی بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان را یکی از بزرگترین و قدیمی ترین واحدهای مناطق بیستگانه صنعت نفت دانست و افزود: این مرکز در ۱۰۰ سال فعالیت خود خدمات با ارزشی ارائه کرده است.

سرپرست مرکز بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان اظهار داشت: فعالیتهای عمرانی زیادی مانند احداث و بازسازی واحدهای مورد نیاز برای رفع نیاز کارکنان در دوران سخت تحریم ها انجام شد.

وی افزود: ارتقای ارایه خدمات به مراجعین و احداث بیمارستان جدید صنعت نفت از دیگر فعالیت های انجام شده می باشد که موجب تحول در فعالیتهای این مرکز می شوند.

مجتهد زاده، اولویت برنامه های بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان را ارتقای کیفیت خدمات به مراجعان دانست و گفت: باید از فرصت و زمان برای خدمت به جامعه نهایت استفاده را ببریم.

وی اظهار داشت: برخی از مشکلات راهکارهای قانونی دارند که برای حل آنها از طریق ستاد سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت پیگیری لازم صورت می گیرد.

در این نشست کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان مشکلات خود را مطرح کردند.