وظیفه کنونی همگان زنده نگه‌داشتن انقلاب و اعتلای آن است

خورنا: سرپرست فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی عزت، اقتدار، استقلال و سربلندی برای مردم کشور به ارمغان آمده و اکنون وظیفه همه زنده نگه داشتن انقلاب و اعتلای آن است.

سیدجعفر طباطبایی صبح امروز در دیدار مسئولان با امام جمعه این شهرستان که به مناسبت دهه فجر برگزار شد، اظهار داشت: امروز ابهت افسانه‌ای استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و صهیونیسم جهانی در اقصی نقاط دنیا شکسته شده است.

وی با بیان اینکه ابعاد دستاوردهای انقلاب اسلامی نه تنها به ملت ایران بلکه به گستردگی بشریت دنیا است، تصریح کرد: یک از اهداف و آرمان‌‌های امام راحل (ره) از به وجود آمدن چنین انقلابی، صدور انقلاب اسلامی و حاکم بودن تفکرات انقلاب در دنیا بوده است.

عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان بندر ماهشهر همت، ایثارگری، همدلی و اطاعت از رهبری را رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: دهه مبارک فجر مناسبت خوبی برای تجدید میثاق با امام راحل (ره)، ارج گذاشتن به مقام والای شهیدان و فرصتی برای بیان دستاوردهای نظام است.

طباطبایی حفظ انقلاب از گزند نااهلان را خطیرترین رسالت امروز مردم عنوان کرد و اظهار داشت: عزت و استقلال ایران اسلامی در نتیجه ایثار و فداکاری شهدا، جانبازان و رهبری حکیمانه و قاطعانه امام راحل (ره) حاصل شده است.

وی با اشاره به نقش رهبری و ولایت فقیه در حفظ نظام اسلامی خاطرنشان کرد: نقش مؤثر ولایت فقیه از عوامل اصلی و بی‌بدیل پیروزی انقلاب بوده است.

سرپرست فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر با تأکید بر ضرورت دفاع از ولایت فقیه، افزود: عامل مهم جلوگیری از انحراف انقلاب اسلامی و مصونیت آن از توطئه‌های شوم دشمنان نظام، وجود ولایت فقیه است.

طباطبایی استکبارستیزی و محرومیت‌زدایی را پیام اصلی و اساسی انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی عزت، اقتدار، استقلال و سربلندی برای مردم کشور به ارمغان آمده و اکنون وظیفه همه زنده نگه داشتن انقلاب و اعتلای آن است.

وی به ظرفیت‌های بالای ایام‌الله دهه فجر اشاره کرد و گفت: ایام‌الله دهه فجر ظرفیت بسیار بالایی برای ایجاد وحدت در جامعه دارد که نباید از آن غفلت کنیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندر ماهشهر با تأکید بر ضرورت برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های دهه فجر، بیان داشت: معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی، تبیین علل تداوم انقلاب طی سه ‌دهه با پیروزی و موفقیت، تعیین روند شناخت و رشد استعدادهای ملت و به‌‌ کارگیری آن در عرصه‌های مختلف باید از اولویت‌های برنامه‌های تدوین شده برای گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باشد.

منبع: فارس