نماینده مردم ماهشهر: تمام محیط‌های فرهنگی در دهه فجر روند پیروزی انقلاب را بحث کنند

خورنا: نماینده مردم ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: در دهه فجر در تمام محیط‌های فرهنگی و آموزشی باید از انقلاب و روند پیروزی و ثبات آن بحث شود.

حبیب آقاجری اظهار کرد: باید در سیر تحولات و حوادث انقلاب و وقایعی که به پیروزی نظام اسلامی منجر شد، بیشتر دقت کنیم، چرا که انقلاب اسلامی پدیده کمی نیست که بخواهیم به راحتی از کنار آن بگذریم.

وی افزود: ملت مسلمان ایران هرگز دست از انقلاب خود نمی‌کشند و خیال دشمنان نظام از این بابت راحت باشد.

نماینده ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس تصریح کرد: یک روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی، انواع جنگ‌های داخلی و خارجی، عقیدتی و نظامی، سخت و نرم و تاخت و تاز به سوی انقلاب آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

آقاجری ادامه داد: امروز دشمنان اسلام و انقلاب به بهانه‌های مختلف سعی می‌کنند تا با توطئه‌های خود به نظام اسلامی ضربه بزنند که موفق نمی‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام و رسانه‌های غربی از همان آغازین روزهای انقلاب سیل تبلیغات رسانه‌ای خود را به سوی ایران گشودند و به مبارزه با انقلاب اسلامی ایران پرداختند.

نماینده ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس بیان داشت: نقش عموم مردم و خواص در جریان پیروزی انقلاب باید به وسیله جوانان و جوانان و همه مردم ایران اسلامی بررسی و در آن دقت شود.

آقاجری با تاکید بر اینکه همه ما باید دستاوردها و چرایی آغاز انقلاب را بدانیم و نظام اسلامی را بشناسیم، گفت: باید انقلاب را به نسل جوان و نوجوانان شناساند و در آن مطالعه بیشتری کرد.

وی اضافه کرد: عوامل ایجاد، پیروزی و حفظ انقلاب اسلامی باید بررسی، کارشناسی و شناسانده شود.

نماینده ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس ادامه داد: امام راحل (ره) گفتند که مردم بیدار باشید که حفظ انقلاب از رقم زدن آن سخت‌تر است و باید به طور جدی به این سخن رهبر کبیر انقلاب اسلامی توجه و پرداخته شود.

آقاجری گفت: در دهه فجر در تمام محیط‌های فرهنگی و آموزشی، نهادهای دولتی و دستگاه‌های اجرایی، حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها و مدارس باید از انقلاب و روند پیروزی و ثبات آن بحث شود.

وی بیان کرد: دهه فجر یادآور عظمت و شکوه انقلاب مردم ایران است و به حق که نامگذاری شایسته و گویایی درباره آن انجام شده و فجر در حقیقت نماد پیروزی مسلمانان است.

منبع: فارس