شهروند هندیجانی کیف میلیونی را به صاحبش بازگرداند

خورنا: شهروند هندیجانی کیف گمشده حاوی مقادیر زیادی پول نقد و طلا را به صاحبش بازگرداند.

شهروند هندیجانی شب گذشته کیف گمشده حاوی مقادیر زیادی پول نقد و طلا را به صاحبش بازگرداند.

عضو شورای فرهنگ عمومی هندیجان اظهار کرد: روز گذشته یکی از بازاریان معتمد هندیجانی با تماس با من، موضوع پیدا کردن کیفی پر از پول و طلا را اطلاع داد.

ناصر حکیمی خاطرنشان کرد: پس از حضور در مغازه این قناد هندیجانی، اطلاعیه‌ای تنظیم و بر مغازه و سطح شهر زدیم تا کسی که کیف پولش را گم کرده مراجعه کند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه پس از چند ساعت مشکل حل شد و صاحب کیف با دادن نشانی‌های مورد نظر، به کیفش رسید.

عضو شورای فرهنگ عمومی هندیجان در پایان گفت: صاحب کیف دچار بیماری قلبی بود و از اصفهان برای انجام کاری به هندیجان مراجعه کرده بود که خوشبختانه با خاطره خوشی از این شهرستان به سوی شهرش رهسپار شد.

*۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، ۱۱ سکه بهار آزادی و یک دستبند طلا در کیف

این شهروند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: روز گذشته در مسجدجامع این شهر برای اقامه نماز حضور یافتم و در سرویس بهداشتی متوجه کیفی شدم.

محمود چاروسایی تصریح کرد: پس از چند دقیقه متوجه شدم هیچکس جز من در آن محل نیست و صاحب این کیف آن را جا گذاشته است.

وی ادامه داد: پس از اینکه از این امر اطمینان یافتم کیف را برداشته و به مغازه‌ام (قنادی و بستنی فروشی) رفتم و در آنجا اطلاعیه‌ای مبنی بر یافتن این کیف نصب کردم.

این شهروند هندیجانی خاطرنشان کرد: پس از چند ساعت، مسافری (اصفهانی) به مغازه مراجعه کرد و درست آدرس و نشانی‌های کیف گمشده‌ای را داد و کیف را تحویل گرفت.

وی بیان کرد: با وجود اصرار صاحب کیف، اما هیچ مبلغی را به‌عنوان مژدگانی دریافت نکردم زیرا به نظر خودم، سهمی در این موضوع نداشته‌ام و خوشحالم که توانستم به هم‌نوع خودم کمکی کنم.

چاروسایی در پایان با اشاره به اجناس و مبالغ درون کیف اظهار کرد: ۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، ۱۱ سکه بهار آزادی و یک دستبند طلا به همراهی تعدادی قرص قلب درون کیف موجود بود.

منبع: فارس