تبعیض در پیگیری حوادث تهران و خوزستان !

خورنا: طی چند روز گذشته چندین حادثه مرگبار در تهران و خوزستان رخ داده است. در حوادث تهران و در حادثه اول ، ساختمانی در خیابان جمهوری دچار آتش سوزی می شود و ۲ نفر جان خود را از دست می دهند. در حادثه دوم و در پی برخورد ۲ خودرو در بزرگراه حکیم ۴ تن کشته می شوند. بعد از حادثه اول کمیته هایی در شهرداری و شورای اسلامی شهر تهران تشکیل شده و به بررسی موضوع می پردازند، چند نفر بازداشت شده و برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو هم یک برنامه خود را به این اتفاق اختصاص می دهد. در حادثه دوم نیز پلیس به منظور جلوگیری از وقوع حوادث مشابه طرح برخورد با تخلفات شبانه رانندگی را اجرا می کند.

در خوزستان هم ۲ حادثه مرگبار با شدت و تلفات بیشتری رخ می دهد. در حادثه اول و در اثر برخورد یک دستگاه مینی بوس با تریلر در جاده شوشتر – دزفول (حوالی صالح شهر) ۱۲ تن کشته و ۱۱ تن نیز مجروح می شوند. در حادثه دیگر وانتی به دریاچه سد کارون ۳ سقوط کرده و راننده آن جان خود را از دست می دهد. اما در پی این حوادث خبری از تشکیل کمیته بررسی موضوع، برنامه تلویزیونی و اقدامات پیشگیرانه نیست.
در درستی و به جا بودن اقدامات و پیگیری های انجام شده پس از حوادث تهران، هیچ تردیدی وجود ندارد، اما انتظار می رود اگر اتفاقی در شهرستان ها رخ می دهد نیز دلایل و عوامل بروز آن بررسی، با مقصرین برخورد شود و برای جلوگیری از وقوع مجدد آنها اقداماتی صورت گیرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *