بیمه شدن ۱۰ هزار نفر از اعضای شوراهای حل اختلاف سراسر کشور

خورنا: معاون رئیس قوه قضائیه در امور شورای حل اختلاف از بیمه شدن ۱۰ هزار نفر از اعضای این شورا‌ها در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت‌الاسلام محمدمهدی احمدی ‌میانجی در یازدهمین گردهمایی اعضای شوراهای حل اختلاف استان خوزستان که ظهر امروز در تالار فردوسی برگزار شد، اظهار کرد: تاکنون ۱۰ هزار نفر از اعضای شوراهای حل اختلاف در سراسر کشور بیمه شده‌اند.

وی افزود: برنامه داریم تا در آینده‌ای نزدیک ما بقی اعضای شوراهای حل اختلاف در سراسر کشور را زیرپوشش خدمات بیمه قرار دهیم.

معاون رئیس قوه قضائیه در امور شورای حل اختلاف بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده زیرپوشش قرار دادن اعضای شوراهای حل اختلاف در امسال و اوایل سال آینده انجام می‌شود.

این مقام مسئول اضافه کرد: بنا داریم ۵ هزار نفر دیگر از اعضای شوراهای حل اختلاف در سراسر کشور که تاکنون بیمه نشده‌اند را تا سه ماه آینده زیرپوشش بیمه قرار دهیم.

به گفته وی، اعضای شوراهای حل اختلاف در سراسر کشور کارهای بزرگی را انجام می‌دهند و باعث صلح و سازش بین طرفین دعوی می‌شود.

احمدی ‌میانجی خاطرنشان کرد: با توجه به اقداماتی که انجام می‌شود ما نمی‌توانیم پاداش مناسبی به اعضای شوراهای حل اختلاف بدهیم ولی این هم بدان معنا نیست که کاری برای آن‌ها انجام ندهیم.

وی تصریح کرد: هیچ کس توان دادن پاداش مناسب به شما عزیزان را ندارد ولی با این حال، با جدیت تلاش خود را انجام می‌دهید و به مردم خدمت می‌کنید.

معاون رئیس قوه قضائیه در امور شورای حل اختلاف یادآور شد: پاداش کارهای اعضای شوراهای حل اختلاف در سراسر کشور را خداوند متعال به آن‌ها خواهد داد.

وی تاکید کرد: هر چقدر هم ما تلاش کنیم که بهترین پاداش را به اعضای شوراهای حل اختلاف بدهیم قادر به این کار نیستیم زیرا صلح و سازش آنچنان اجری دارد که فقط خداوند تبارک و تعالی می‌تواند آن را بدهد.

احمدی ‌میانجی گفت: سعی کنیم در شوراهای حل اختلاف لبخند را بر لبان مظلومان و بی‌کسان بنشانیم زیرا آنان کسی را جز خداوند منان ندارند.

وی افزود: یکی از کارهایی که در زندگی دنیوی انسان آثار خوبی دارد صلح و سازش بین مردم است که ما اگر می‌خواهیم زندگی خوب و با نشاطی داشته باشیم باید برای انجام این مهم تلاش کنیم.