راه‌اندازی بازارچه امام رضا خرمشهر تا قبل از سال

خورنا: فرماندار خرمشهر گفت: بازارچه امام رضا(ع) این شهرستان تا قبل از سال راه‌‌اندازی شود.

عبدالله حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که در خرمشهر وجود دارد در زمینه وضعیت پرازدحام بازار روز این شهرستان است.

وی افزود: این بازار که در مرکز شهر قرار دارد به محل کسب و کار بسیاری از مردم تبدیل و علاوه بر مغازه‌داران، دستفروشان زیادی در اطراف این بازار وجود دارند.

فرماندار خرمشهر ادامه داد: این در حالی است که هر روز نیز شاهد افزوده شدن بر تعداد دستفروشان اطراف این بازار در شهرستان هستیم.

وی تصریح‌کرد: این مسئله موجب شده است تا علاوه بر ازدحام زیاد در اطراف این بازار ترافیک زیادی نیز به ویژه در ساعت بعدازظهر ایجاد و تردد شهروندان با مشکلات زیادی مواجه باشد.

حسینی اضافه‌ کرد: علاوه بر این در زمینه بهداشتی نیز مشکلاتی را در این منطقه از شهر ایجاد کرده است که باید نسبت به آن چاره‌اندیشی کرد.

وی خاطرنشان‌ کرد: بر این اساس احداث بازارچه امام رضا(ع) این شهرستان به منظور انتقال همه دستفروشان به آن در دستور کار قرار گرفت.

فرماندار خرمشهر افزود: هم‌اکنون این بازارچه در حال احداث که از مسئولان خواسته شد تا روند احداث آن‌را هرچه زودتر به اتمام برسانند.

حسینی تصریح‌کرد: بازارچه امام رضا(ع) خرمشهر باید تا ۲۵ اسفندماه به پایان رسیده و افتتاح شود تا شاهد حضور دستفروشان در این بازارچه باشیم.