اجرای طرح هر شهروند آبادانی یک ناظر

خورنا: عضو شورای اسلامی شهر آبادان از اجرای طرح «هر شهروند آبادانی یک ناظر» طی روزهای آینده در این شهر خبر داد.

حمید حنظل عیدانی اظهار کرد: با توجه به اینکه در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که تمام مسئولان آن می‌دانند مردم ولی نعمت هستند، پس تمام تلاش مسئولان در راستای کسب رضایتمندی و ایجاد رفاه و آسایش برای شهروندان است.

وی خاطرنشان کرد: از آنجایی که حجم فعالیت در ادارات، سازمان‌ها و نهادها گسترده است بُعد نظارت، مستلزم اهمیت ویژه و خاصی است که باید به درستی صورت پذیرد و در حال حاضر نیز بسیاری از پسرفت‌ها ناشی از سوءنظارت و کنترل است.

عضو شورای اسلامی شهر آبادان افزود: به طور حتم به دلیل وسعت کاری، امکان نظارت کافی و وافی بر همه امور در خصوص حیطه اختیار شورای اسلامی شهر میسر نیست و برای این منظور پیشنهاد «هر شهروند آبادانی یک ناظر» مطرح شده است.

وی اضافه کرد: از جمله اهداف این طرح، استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای تقویت بُعد نظارتی، ارائه خدمات بهتر، سریع‌تر و با کیفیت بالاتر است که باید به آنها اهتمام ورزیم.

رئیس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر آبادان تأکید کرد: در همین راستا تلاش می‌کنیم که اطلاعات مردمی در خصوص پروژه‌های اجرایی اعم از پروژه‌های شهرداری و سایر پروژه‌ها که توسط آنها رصد می‌شود را از طریق سامانه‌ای که در آینده نزدیک برای این منظور راه‌اندازی می‌شود جمع‌آوری کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در این صورت است که می‌توان نواقص و کمبود و کاستی در پروژه‌ها را به خوبی ارزیابی و بررسی کرد و در راستای انجام هرچه بهتر وظایفمان گام‌های مثبت برداشت.

حنظل عیدانی در پایان بیان کرد: امید می‌رود با اجرای طرح «هر شهروند آبادانی یک ناظر» شاهد استفاده بهینه از امکانات و منابع مالی عمومی برای ارتقای سطح خدمات و همچنین کیفیت کارها در سطح شهر باشیم.

منبع: فارس