تدوین برنامه ۵ ساله عمران شهری آبادان در دستور کار منطقه آزاد اروند

خورنا: شهردار آبادان گفت: تدوین برنامه پنج ساله عمران شهری آبادان می‌تواند به عنوان یک بیس کاری مورد استفاده منطقه آزاد اروند باشد.

محمودرضا شیرازی اظهار کرد: تعامل بسیار خوبی بین شهرداری و منطقه آزاد اروند ایجاد شده است و در این زمینه نگرانی وجود ندارد.

شیرازی افزود: دغدغه مسئولان سامان منطقه آزاد اروند و شهرداری خدمت به مردم شریف آبادان و رفع مشکلات موجود است نه به رخ کشیدن تلاش‌ها و کارکردها که ما نیز در این زمینه همه تلاش خود را به کار خواهیم بست.

شهردار آبادان تصریح کرد: تدوین برنامه پنج ساله عمران شهری آبادان می‌تواند به عنوان یک بیس کاری مورد استفاده منطقه آزاد اروند باشد.

وی ادامه داد: به طور حتم مطالعات انجام شده می‌تواند مورد استفاده مشاور طرح جامع شهرهای آبادان و خرمشهر (محدوده جدید منطقه آزاد اروند) قرار گیرد تا بیش از پیش شهر به سوی عمران و آبادی پیش رود.

شیرازی از آمادگی شهرداری آبادان برای همکاری با مشاور ملی و یا بین‌المللی تهیه و تدوین طرح جامع شهرهای آبادان و خرمشهر خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر افتخار دارند در کنار تلاشگران منطقه آزاد در زدودن زنگارها از چهره مناطق و محلات این دو شهر با آنها همکاری کنند زیرا شورا و شهرداری بعد از الحاق محدوده به فعالیت خود ادامه خواهند داد و فصل جدیدی از همکاری‌ها آغاز خواهد شد.

منبع: فارس