برپایی نمایشگاه کتاب در هندیجان

خورنا: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان گفت: نمایشگاه کتاب به مناسبت دهه فجر و بزرگداشت هفته وحدت، در این شهرستان برپا شده است.

سیدعارف مهدی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان با اشاره به برپایی نمایشگاه کتاب به‌مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: این نمایشگاه با همکاری انتشارات ظهور قم با موضوعات ادبی، روانشناسی، مذهبی، پزشکی، اطلاعات عمومی، تاریخ و برخورداری از بخش ویژه کودکان و نوجوانان برپا شده است.

وی ادامه داد: تخفیف ویژه ۳۰ تا ۵۰ درصدی این نمایشگاه برای همه علاقه‌مندان و دوستداران کتاب و مطالعه است و بازدید نیز برای عموم شهروندان آزاد خواهد بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان همچنین به زمان و مکان برگزاری نمایشگاه کتاب اشاره داشت و عنوان کرد: مجتمع هنری خلیج فارس میزبان نمایشگاه و علاقه‌مندان است و تا ۲۵ بهمن ماه سال جاری مردم را همراهی می‌کند.

وی ادامه داد: بازدید کنندگان می‌توانند همه روزه از ساعت هشت تا ۲۲ به این مکان مراجعه کنند و کتاب‌های مورد نیاز خود را در هر بخش و با هر سلیقه‌ای انتخاب کنند.

مهدی‌نیا گفت: برپا داشتن نمایشگاه‌های کتاب گامی مثبت در زمینه تعالی فرهنگ مطالعه و کتابخوانی‌ست که این موضوع به همت دستگاه‌های اجرایی مختلف شهرستان و تاکید کتابخانه‌های عمومی استان در سال‌های اخیر تقویت شده است.