مسئولان نگاه ویژه‌ای به رفع مشکلات آبادان و خرمشهر داشته باشند

خورنا: امام جمعه آبادان از نمایندگان مردم در مجلس خواست که نگاه ویژه‌ای برای رفع مشکلات مردم آبادان و خرمشهر داشته باشند.
حجت‌الاسلام علی ابراهیمی‌پور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: در آستانه عید نوروز و ورود کاروان‌های راهیان نور به آبادان قرار داریم در همین راستا مسئولان باید فضای شهر را برای ورود میهمانان نوروزی و راهیان نور آماده کنند.وی با اشاره به وجود کمبودها و مشکلات فراوان در این منطقه افزود: پرونده بازسازی شهرهای آبادان و خرمشهر بسته شده است ولی مشکلات و نارسایی‌های جنگ همچنان در این شهرها وجود دارند.

امام جمعه آبادان به آمار بالای بیکاری در آبادان و خرمشهر اشاره کرد و افزود: بودجه فرهنگی این شهرها با توجه به اینکه مهد و دروازه ورود تشیع به ایران هستند باید افزایش یابد.

وی در ادامه آغاز دهه مبارک فجر را تبریک گفت و ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران ۱۰۰ درصد مردمی‌ است و این قشر در انقلاب اسلامی به دنبال استقرار حکومت اسلامی بودند.

ابراهیمی‌پور با بیان اینکه دشمن با تحریم و محاصره اقتصادی قصد دارد از مردم ایران انتقام بگیرد، عنوان کرد: بیداری اسلامی و اکثر انقلاب‌هایی که در سراسر جهان در حال رخ دادن است نتیجه و الگو گرفته از انقلاب اسلامی است.

وی در پایان از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجلس خواست که نگاه ویژه‌ای برای رفع مشکلات مردم آبادان و خرمشهر داشته باشند.