شهردار آبادان به انتقادات پاسخ داد/ وارد بازیهای رسانه ای نشویم

خورنا: شهردار آبادان گفت: انتقاد سازنده باعث رفع کمبودها و نقایص می شود و ما نیز از این گونه انتقادات استقبال می کنیم.

محمودرضا شیرازی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: تمام اعضای شورای اسلامی شهر حتی آنانی که  عملکرد من را نقد می کنند محترم اند اما باید مراقب بود تا ضمن به حاشیه نرفتن وارد بازیهای رسانه ای نشویم.
وی اظهار کرد: از تمامی دلسوزان تقاضا دارم سازنده و منصفانه نقد کنند زیرا نقدی که از روی کینه و عداوت و به صورت مخرب باشد نتیجه خوبی در پی نخواهد داشت.
شهردار آبادان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نامه نگاری صورت گرفته در خصوص افزایش محدوده منطقه آزاد اروند و درخواست بازنگری در این مبحث تصریح کرد: در جمهوری اسلامی بر اساس قانون تمامی افراد حتی فردی که در دورترین نقطه این کشور زندگی می کند حق اظهار نظر نسبت به مسائل کشور را دارد.
شیرازی با اشاره به تجربه تلخ مردم سایر مناطق آزاد همچون قشم و چابهار یادآور شد: پس از سفر رییس جمهوری و اعلام تمامی شهرهای آبادان و خرمشهر به عنوان منطقه آزاد اروند در این رابطه مسائلی را یادآور شدم و از دولت خواستم آسیب شناسی این موضوع را در دستور کار قرار دهد تا نقاط ضعف آن به حداقل برسد همانگونه که یکی از نمایندگان در حضور رییس جمهور در جلسه شورای اداری در آبادان همین موضوع را متذکر شد.
وی ادامه داد: به دولت توصیه کردم قبل از اجرای طرح آن را آسیب شناسی کند و مناطق آزاد محروم را هم شناسایی کند.
شهردار آبادان ادامه داد: متاسفانه برخی از سایت ها تحلیل درستی از خواسته من نداشتند و این در حالیست که بنده با این تذکر ادای دین به مردمی کردم که افتخار خدمتگزاری شان را دارم و تکلیف بر من تمام شد.
شیرازی در خصوص صحبتهای بعدی اش این چنین گفت: اگر در صحبت های بعدی، بنده به مردم تبریک گفتم به معنای رنگ عوض کردن نیست بلکه این تصمیمی است که دولت محترم گرفته و همه ما تابع تصمیمات و سیاست های عمومی دولت هستیم و هنگامی که سیاستی ابلاغ می شود باید گردن گذاشت و همراهی کرد حتی اگر به مذاق مان خوش نیاید، این اسمش رنگ عوض کردن نیست.
وی افزود: متاسفانه برخی از سایتها مسائل بدیهی را به گونه ای انعکاس می دهند که گویی شهردار سنگ خودش را به سینه می زند و منافعی نصیبش می شود، بنده سالهاست در سنگرهای مختلف این نظام افتخار خدمت داشته ام و باز هم در امر خدمات رسانی به مردم از هیچ تلاشی فرو گذار نمی کنم.
شهردار آبادان اظهار کرد: وظیفه ام ایجاب می کند در دستگاهی که خدمت می کنم از حقوق شهروندان دفاع کنم و جلو مسائلی که سبب کندی در ارائه خدمات به مردم می شود بایستم و از حق آنها دفاع کنم، مردم از ما انتظار کار و خدمت دارند.