چند خبر کوتاه از دزفول

خورنا:

**برق فشار قوی موجب سوختگی کارگر ساختمانی در دزفول شد

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت:مردی ۳۵ ساله در دزفول به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی دچار برق گرفتگی شد.

مرتضی همایون نسب افزود:در این حادثه که در خیابان ۴۵ متری دزفول اتفاق افتاد فرد مذکور در حال کار کردن در قسمت بالکن طبقه سوم ساختمان نیمه کاره ای به علت بی احتیاطی و رعایت نکردن اصول ایمنی ، ابزار کارش با برق فشار قوی برخورد کرده و موجب برق گرفتگی و در نتیجه سوختگی وی شد.

**مرکز سلامت روان محلی رضوان در دزفول افتتاح شد

مرکز سلامت روان محلی رضوان در کوی مدرس دزفول افتتاح شد.

رییس اداره بهزیستی شهرستان دزفول گفت:مرکز سلامت روان محلی رضوان متشکل از روان شناس و مشاورینی است که با توجه به توان وپتانسیل موجود به آگاه سازی مردم می پردازند.

سعید ایثاری افزود:روانشناسان و مشاورین این مرکز با برگزاری کارگاه های آموزشی ،مسابقات و کلیه موارد مربوط به حیطه سلامت سعی در آگاه سازی مردم از آسیب های اجتماعی دارند.

** هیأت رییسه شورای هیأت های مذهبی دزفول انتخاب شدند

مسوول فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دزفول گفت: در نشستی که به منظور انتخاب هیأت رییسه چهارمین دوره شورای هیأت های مذهبی شهرستان دزفول در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی برگزار شد حاج ˈ محمد قمری نژادیانˈ به عنوان رییس این شورا انتخاب شد.

عبدالکریم بیدخ افزود:در انتخابات انجام شده حاج عظیم نکویی فر به عنوان نایب رییس و حاج محمد خجسته مهر به عنوان دبیر شورای هیأت های مذهبی شهرستان دزفول انتخاب شدند.

وی تعداد اعضای شورای هیأت های مذهبی شهرستان دزفول را ۹ نفر اعلام کرد و اظهار داشت:این افراد به مدت دو سال انتخاب شده اند.

بیدخ گفت:نظارت بر هیأت های عزاداری،کانون های قرآن و مذهبی ،انجمن های اسلامی دانشجویی ودانش آموزی و مساجد و همچنین نظارت بر مراسم ختم صلوات و مراسم ادعیه از وظایف شورای هیأت های مذهبی می باشد.