رئیس جمهور با استعفای نجفی موافقت کرد/سلطانی فر رئیس سازمان میراث فرهنگی شد

خورنا: رئیس جمهور با استعفای محمد علی نجفی از ریاست سازمان میراث فرهنگی موافقت کرد.

به گزارش «انتخاب»، حسن روحانی با پذیرش استعفای محمدعلی نجفی از ریاست سازمان میراث فرهنگی و گردشگری وی را به عنوان مشاور رییس جمهوری و دبیر ستاد هماهنگی اقتصادی منصوب کرد.

در حکم رییس جمهوری خطاب به نحفی که امروز (پنجشنبه) منتشر شد، آمده است: توفیق همکاری با اندیشمندی پرتلاش چون جنابعالی برای دولت تدبیر و امید فرصتی ارزشمند بود. بسیار علاقمند بودم که این همکاری همچنان ادامه داشته باشد و لذا علیرغم تقاضاهای مکرر شما در هفته های گذشته، بر ادامه همکاری پای فشردم ولی در برابر اصرار جنابعالی و به دلیل حفظ سلامت جسمی شما، با درخواست استعفایتان موافقت می شود.

بدینوسیله ضمن آرزوی سلامتی، مراتب تقدیر خویش را از زحمات و تلاش های بی دریغ و ارزنده جنابعالی در طول دوره مسئولیت معاونت رییس جمهوری و ریاست سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ابراز می نمایم.

امید است همچون گذشته با اتکاء به ایمان، دانش و تجربیات ارزشمندتان منشا خدمات موثری بوده و همواره از الطاف الهی بهره مند و در جهت اعتلای آرمان های انقلاب اسلامی و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.

بدینوسیله جنابعالی را به عنوان مشاور رییس جمهور و دبیر ستاد هماهنگی اقتصادی منصوب می نمایم تا همچنان در کنار دولت تدبیر و امید منشا خدمات ارزشمند باشید.

سلطانی فر رئیس سازمان میراث فرهنگی شد

رییس جمهوری در حکمی مسعود سلطانی فر را به سمت معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری منصوب کرد.

متن حکم حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای مسعود سلطانی فر

نظر به تعهد و سوابق علمی و تجربیات ارزنده جناب عالی، به موجب این حکم شما را به عنوان معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری منصوب می نمایم.

امید است با عنایات الهی و همکاری نخبگان علمی و واحدهای ذیربط، درخدمت به ملت شریف ایران و نظام جمهوری اسلامی با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق باشید.

از خدمات ارزشمند جناب آقای دکتر محمد علی نجفی نیز قدردانی می شود.

حسن روحانی

«انتخاب» روز گذشته پس از انتشار خبر استعفای محمد علی نجفی، به نقل از منابع اگاه از انتصاب سلطانی فر به ریاست سازمان میراث فرهنگی خبر داده بود.