تغییر نام پتروشیمی “بندرامام” به پتروشیمی “امام خمینی”

خورنا: شنیده ها حکایت از آن دارد که برخی مسئولان پیگیر تغییر نام پتروشیمی بندر امام به پتروشیمی امام خمینی هستند.

به گزارش خورنا، پتروشیمی بندر امام که در ابتدا با نام شرکت پتروشیمی ایران-ژاپن شروع به کار کرد و پس از جنگ تحمیلی و خروج ژاپنی ها از منطقه این پتروشیمی به پتروشیمی بندر امام تغییر نام داد.

حال شنیده شده است به دلیل اینکه پتروشیمی بندر امام جزء لاینفک محدوده شهرستان ماهشهر میباشد و حتی در صورت تقسیم صنایع پتروشیمی بین ماهشهر و بندر امام خمینی(سربندر) در صورت شهرستان شدن این بخش،  پتروشیمی بندرامام به ماهشهر تعلق میگرد به همین دلیل تغییر نام این شرکت به دلیل جلوگیری از هرگونه اختلاف اسمی در دستور کار برخی مسئولان ارشد قرار دارد.

گفتنی است، پتروشیمی بندر امام به دلیل اینکه نام بندر امام را یدک میکشد به اشتباه به عنوان دارایی های بندر امام خمینی محسوب میشود که با این تغییر نام هرگونه سوء تفاهمی در سطح ملی و بین المللی برطرف خواهد شد.

همچنین با این تغییر نام میتوان نام و یاد امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را همراه با محصولات صادراتی این شرکت پتروشیمی در تمام قاره های جهان زنده کرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • sa تو که خودت رو خبرنگار میدونی، نباید مغرضانه خبر بنویسی متاسمبرای شما
  • سربندر سرتون گیج نره یهو بیفتید مگر از جنازه ما بندرامام خمینی ها رد بشید که بخواهید اسمش عوض کنید تو خواب ببینید بتونید تصرف کنید تو خواب آرزو برای جوانان عیب نیست
  • سعید تمیمی ماهشهری حسود در این خبر نامه را باید بست جون باعث تشنج بین این دو شهر هست
  • ناشناس گم شو عوضی دو بهم ن با این خبرهای کذب خبرنگار اشغال