خوزستان با مدیران نالایق توسعه نخواهد یافت

خورنا: روزنامه ی نورخوزستان در ستون ویژه های خود نوشت: با توجه به اظهار نارضایتی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز، در خصوص وجود مدیران نالایق که آیت ا… موسوی جزایری به آنها هشدار داد از عاقبت کارهای خود بترسند، نظر عضو هیات رئیسه مجلس و نماینده مردم اهواز را درباره تغییر چنین مدیرانی در استان جویا شدیم.
سید شریف حسینی گفت: استاندار نماینده عالی دولت در استان است و طبق برنامه توسعه استان، باید مدیران توانمند، متخصص، با تجربه، پاک و لایق انتخاب و منصوب کند و ما نمایندگان فقط طرف مشورت استاندار هستیم.
سید شریف این را هم گفت که یکی از عواملی که استان را عقب انداخته اینست که بجای انتخاب مدیر لایق، به دنبال نیروهایی هستیم که هم حزب، همفکر و یا از دوستان ما هستند و یا در کسب مسئولیتی که داریم کمک کرده اند که بدیهی است چنین روشی موجب پیشرفت و توسعه استان نخواهد شد. به گفته وی تا زمانی که برای انتصاب ها شاخص تعیین نشود و براساس آن شاخص و حساسیت های منطقه ای نیروها و مدیران انتخاب نشوند، استان پیشرفت نخواهد کرد و فقط یک اتفاق می افتد و آن راضی بودن خودمان و نارضایتی مردم از نحوه خدمات رسانی است.
حسینی تاکید کرد وقتی مردم رای به تغییر داده و دولت جدید می آید، یعنی خواست عمومی تغییر مدیران در استان است و نماینده دولت باید بر این اساس برنامه ریزی کند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ایگدر آقای حسینی اگر ی آینه جلوی خود قرار دهید یکی از مسوولین نالایق پدیدار خواهد شد.