افتتاح یک پروژه درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان امام خمینی اهواز +تصاویر

خورنا: در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی پروژه سالن انتظار و پذیرش مرکزی درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان امام خمینی ره اهواز مورد بهره برداری قرار گرفت.
 
با افتتاح این پروژه از این پس بیماران مراجعه کننده به این مرکز در بدو ورود مورد پذیرش قرار گرفته و با توجه به نوع خدمت مورد نیاز بستری و یا خدمات پاراکلینیک تعیین تکلیف شده و از ترددهای بی مورد و سرگردانی مراجعین در این مرکز جلوگیری می شود .
 DSC01615
همچنین در راستای حفظ کرامت و شان ارباب رجوع ایستگاه اطلاعات و نوبت دهی الکترونیک در این سالن مورد بهره برداری قرار گرفت .
 
رئیس بیمارستان امام خمینی ره اهواز در خصوص راه اندازی این مجموعه اظهار داشت این قبیل کارها از جمله کارهایی است که مقام معظم رهبری از آن به عنوان کارهای جهادی نام برده اند و خدمت در این جهت عمل به وصایای امیرالمؤمنین علی (ع) در یاری مظلومین است وی خاطر نشان کرد با توجه به اینکه این مرکز به مراجعین بیش از پنج استان همجوار بالاخص جنوب غرب کشور خدمات ارائه می کند به شدت به گسترش فضاهای درمانی نیازمندیم.
 
دکتر مهزیار خزاعلی با اشاره به عملکرد خوب ومثبت این بیمارستان در توسعه درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی به عنوان یکی از مهترین اقدامات انجام شده در این بیمارستان طی دو ماه اخیر نام برد.
DSC01622
وی افزود: درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان امام خمینی ره اهواز دارای بیش از ۴۰ اتاق می باشد که شامل بیش از ۲۵ اتاق پزشک، ۲ سالن انتظار ، شنوایی سنجی، اسپیرومتری، اتاق گچ، گفتاردرمانی، فیزیوتراپی، نوارقلب، نوارمغز، نوارعضله، ارزیابی سلامت جنین، سنگ شکن، رادیولوژی و دیگر بخش های پاراکلینیک و همچنین پذیرش و مدارک پزشکی است که در دو نوبت صبح و عصر آماده پذیرش مراجعین می باشد.
 
وی همچنین از آغاز به کار داروخانه تخصصی این درمانگاه در آینده نزدیک خبر داد و افزود با راه اندازی این داروخانه دسترسی به دارو برای مراجعین سریعتر و مطمئن خواهد بود.
انتهای خبر/ احمد عامری