امام جمعه دزفول: دولتمردان در تصمیم گیری به ظرفیت های دزفول توجه کنند

خورنا: امام جمعه دزفول با تاکید بر اینکه این شهرستان باید در معادلات استانی مورد توجه قرار گیرد گفت:از دولتمردان انتظار می رود در تصمیم گیری به ظرفیت های دزفول در بخش های مختلف توجه کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام ˈسیدمحمدعلی قاضی دزفولیˈ روز چهارشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی این شهرستان افزود: دزفول دارای ظرفیت های بی شماری در بخش کشاورزی است که با سرمایه گذاری در این بخش و ایجاد صنایع تبدیلی قادر است مشکل اشتغال استان خوزستان را حل کند.

وی افزود: شهرستان دزفول زیر ساخت لازم برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف اقتصادی را دارا بوده و در بسیاری از بخش ها نیاز به سرمایه گذاری از صفر ندارد.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دزفول افزود: هر چند که به دزفول به عنوان شهری برخوردار نگریسته می شود اما این شهرستان در بسیاری از بخش ها نیازمند سرمایه گذاری است.

وی سرمایه گذاری در بخش های مختلف اقتصادی در دزفول را کم هزینه و سود آور دانست و گفت: شهرستان دزفول از نظر سرمایه گذاری در بخش زیر ساخت ها کمترین هزینه را برای نظام داشته است.

فرماندار ویژه دزفول نیز در این نشست به تشریح برنامه های دهه فجر در این شهرستان پرداخت و گفت: ۳۰۰ ویژه برنامه به مناسبت ایام الله دهه فجر در دزفول برگزار می شود.

ˈعبدالرضا احسانی نیاˈ افزود: ویژه برنامه های دهه فجر امسال با محوریت مردم و حضور پر شور اقشار مختلف برگزار می شود.

برگزاری کنسرت موسیقی سنتی و ارائه گزارش از عملکرد ۱۰ ساله موسسه دزفول شناسی از دیگر موارد طرح شده در این نشست بود.

شورای فرهنگ عمومی شهرستان دزفول ماهانه یک نشست به منظور بررسی مسایل و مشکلات حوزه های مختلف فرهنگی برگزار می کند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس من دزفول رودیدم از اندازه خودش بیشتر خورده مال بیتالمال