افتتاح دفتر نمایندگی نظام مهندسی در شهرستان کارون

خورنا: رئیس سازمان نظام مهندسی خوزستان گفت: امروز نوزدهیمن نمایندگی دفتر سازمان نظام مهندسی در شهرستان باوی افتتاح شد و به زودی بیستمین نمایندگی در شهرستان کارون افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، فرخ شیخ‌الاسلامی در مراسم افتتاح دفتر نمایندگی نظام مهندسی در شهرستان باوی که ظهر امروز برگزار شد اظهار کرد: هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی خوزستان در راستای تحقق قانون نظام مهندسی و اجرای قوانین و مقررات ملی ساختمان به توسعه دفا‌تر نمایندگی در سراسر استان می‌پردازد.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۱۸ دفتر نمایندگی نظام مهندسی در خوزستان شروع به کار کرده‌اند و دفتر شهرستان باوی نوزدهمین نمایندگی است و به زودی در شهرستان کارون بیستمین نمایندگی افتتاح می‌شود.

رئیس سازمان نظام مهندسی خوزستان خاطر نشان کرد: باوی یک شهرستان بین راهی و یکی از مبادی ورودی استان است که با وجود پتانسیل‌های انسانی و توانمندی‌های اقتصادی در معماری و شهرسازی باید بیش از این مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه شهرداری‌های ویس، ملاثانی و شیبان نقش ارزنده‌ای در ارتقا سیما و منظر شهری دارد، خطاب به امام جمعه ملاثانی عنوان کرد: تریبون نمازجمعه می‌تواند یک جایگاه مناسب برای ترویج فرهنگ ساخت و ساز اصولی باشد.