عدم همکاری شهرداری ماهشهر با مدارس شهر + سند

خورنا: شهرداری ماهشهر با مدارس ماهشهر همکاری نمیکند.

به گزارش خورنا از ماهشهر، هنرستان دکتر حسابی بندر ماهشهر واقع در فاز ۵ از مکاتبات مکرر با شهرداری ماهشهر جهت مساعدت در آسفالت حیاط مدرسه نا امید شده است.

در متن نامه ای که مدیر این دبیرستان در تاریخ نهم آذرماه سال جاری به مدیریت آموزش و پرورش ماهشهر نگارش کرده است، از این عدم همکاری پرده برداشته است.

متن نامه مدیر هنرستان دکتر حسابی به مدیریت آموزش و پرورش ماهشهر بدین شرح است:

“احتراما باستحضار میرساند با توجه به مکاتبات مکرر با شهرداری و شورای محترم شهر و قولهای همکاری و مساعدت و مسئولین ذیربط و همچنین امام جمعه محترم وقت در انجام آسفالت حیاط مدرسه، متاسفانه بعد از گذشت چهار سال هنوز هیچ اقدامی در این جهت صورت نگرفته است. از آنجاییکه به دلیل فرسوده بودن و ناهمواری بسیار و نمایان شدن شن و لوله ها، دانش آموزان در تردد با مشکل مواجه شده و بعضا حوادثی نیز برای آنها به وجود آمده است و همچنین در هنگام بارندگی پایین بودن حیاط مدرسه منجر به ورود و تجمع آب بسیار و گاها تعطیلی آن میگردد. لذا خواهشمند است با توجه به موارد فوق، نسبت به آسفالت حیاط آموزشگاه همکاری لازم را مبذول فرمایید.”

تصویر سند:

DSC_2521

بر اساس این گزارش، پیگیری های خورنا جهت ارتباط با شهردار نتیجه ای نداشت و غلامحسین کمایی شهردار بندر ماهشهر تماس های مکرر خبرنگار خورنا را بی پاسخ گذاشت.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • شهروند خورنا و مسولينش بي جا كرده كه از اين غلطا ميكنه شهرداري وظيفه اي در مقابل مدارس ندارد اينها اموال مردمه كه بايد براي مجموعه شهري هزينه بشه نه دستگاههاي ديگر نوسازي مدارس از اعتبارات خودش مدارس رو سرو سامان بده نه از مال مردم كه در اختيار شهرداري است اگه شورا هم بخواد از اختياراتش استفاده بكنه فقط در حد مساعدت و محدود ميتونه كمك كنه مدير محترم مدرسه هم اگه ... داره از اداره مطبوع تا حصول نتيجه پيگيري كند ضمناً شهردار بسيار كار درستي كرده كه شما عوضي ها رو تحويل نگرفته
  • شهروند شما كه تحمل انتقاد را نداريد ادعاي مردمي بودن نكنيد چطور شد پس چرا ديدگاه مردم را حذف ميكنيد شما خبر را داديد افراد هم ديدگاهشان را بگويندمردم هم قضاوت كنند
  • معشوری با سلام شهرداری ماهشهر با توجه به اینکه از صنایع پتروشیمی حق ارزش افزوده و عوارض آلایندگی و انواع اقسام کمکها را به عنوان نماینده مدیریت شهری دریافت میکند، باید در راستای بهبود تمام دستگاه هایی که نیاز مالی دارند و ارتباط مستقیم با خدمت رسانی به مردم دارند کمک مالی و خدماتی کند. مگر دانش آموزانی که در آن مدرسه دولتی درس میخوانند شهروند ماهشهر نیستند ؟ مگر جزو مردم ماهشهر نیستند؟ شهرداری ماهشهر باید درصدی از درآمد های مالیاتی و عوارض و ارزش افزوده و کمکهایی که از صنایع پتروشیمی دریافت میکند به مدارس اختصاص دهد. این کمک ظلم در حق مردم نیست
  • اصلاحیان آقا یا خانم شهروند که معلوم است از ادب قابل قبولی برخوردار نیستی، چطور شهرداری ماهشهر میتواند به هیئت های مذهبی و مساجد به خصوص هیئت فاطمیون کمک مالی کند، اما به مدارس نمیتواند ؟ حداقل کمک به مدارس اولویت دارد و مفید تر است. نیازی نیست یک هیئت مذهبی چند صد متر زمین مفت بگیرد و با کمک شهرداری ساختمان آنچنانی بسازد. اگر میتوانند با پول موسسین و کمکهای مردمی بسازد. شهرداری سر پیاز است یا ته پیاز ؟
  • مدینه فاضله اامروز با قرارگرفتن و پیگیری در یک پرونده کوچیک به فسااد مالی شدید و بی حد و حصر ی که در تمامی بخش های شهرداری وجود داره پی خواهید برد این فساد مالی و اداری دب شهرداری اینقدر واضحه که برخی کارمندان علنا به این شرایط معترفند.
  • جمشید امید وارم شورای شهر جدید با پیگیری ونظارت این مساءل رو حل کنن
  • نقی زاده با سمه تعالی : سلام - چاپ نامه ی هنرستان دکتر حسابی در سایت خورنا در ارتباط با آسفالت مدرسه مکاتبه ی داخلی بوده و بدون مجوز و هماهنگی صورت گرفته لذا خواهشمند است ضمن درج عذر خواهی، از خدمات ارزشمند وهمکاری شهرداری وشورای محترم شهردر ارتباط با مدارس منطقه نبایدغافل شد وازآنها تقدیر وتشکر بعمل میاید. مدیریت هنرستان دکتر حسابی محمدرضا نقی زاده
  • حیدری ماهشهر شهرداری ماهشهر بجای اینکه چندین پرچم در جاهای مختلف با قیمت بیش از ۱۰۰ میلیون تومان نصب کند که هیچ خیر و منفعتی برای شهر ندارند و هیچ اولویتی هم ندارند، میتواند به مدارس بی بضاعت دولتی کمک کند که شهروندان ماهشهری محصل در این مدارس در آسایش بیشتری باشند. دانش آموزان آینده سازان شهر هستند. کمک به مدارس هزینه نیست، سرمایه گذاری است
  • مدیریت محترم آموزشگاه دکتر حسابی...با سلام و دعای خیر عزیزان دلسوز کسی که باید معذرت خواهی کند شمایید چرا که همه والدین دانش آموزان این مدرسه حق دارند از کمبود های موجود در مدارس فرزندانشان مطلع باشندما چیزی به نام نامه داخلی و خارجی نداریم لذا ۱-شما در ابتدا دلیل فتنه انگیز بودن این خبر را بیان بفرمایید تا بعد خورنا عذر بخواهد.۲-در تمامی شهرها توجه به زیرساخت‌های فرهنگی اولویت کاری مسئولان شهری است و نقش آموزش و پرورش در فرهنگ‌سازی نیز بر کسی پوشیده نیست. ۳-چنانچه شهرداری با ایجاد برنامه های فرهنگی و مشارکت فرهنگیان و مدارس در مسائل عمران شهری اهتمام بیشتری به خرج دهد، بسیاری از مشکلات پیش رو کاسته خواهد شد۴-دانش آموزان نیز از شهروندان هستند و اثرات مثبت فرهنگی و اجتماعی آسفالت مدارس به شهر برمی گردد و هیچ فرد و گروهی جز مردم منفعت نمی برند بنابراین نمیتوان به این امر به دید نامه داخلی نگاه کرد زیرا که تبعات آن به جامعه بر میگردد۵-آسفالت حیاط مدارس از وظایف آموزش و پرورش است و چون این سازمان از ردیف اعتباری خاصی برای آسفالت مدارس بهره مند نیست باید مساعدتهای لازم را شهرداری انجام دهد(پس همکاری مازاد نیست)…۶-بسیاری از مدارس سطح شهرستان سالهاست که فاقد آسفالت هستند و این امر در چگونگی تفریحات و ورزش دانش‌آموزان اثرگذار است۷-بهتر است که نماینده محترم شهرستان و شورای شهر در یک جلسه مشترک شورای آموزش و پرورش شهرستان جهت اصلاح آسفالت مدارس سطح شهرستان طرح تخفیف ۵۵درصدی آسفالت مدارس را اجرا نمایند که در این صورت تقریبا آموزش و پرورش نصف هزینه تمام شده آسفالت را می پردازد تا شهرداری حیاط این مدارس را آسفالت کند.(این طرح مربوط به مهندس محمدی کاندید مستعفی شورای شهر امیدیه-برادر همسر کمال دانشیار- در برنامه هاشون بوده که طرح انصافا حامیان زیادی هم داشت-با اجازه از ایشان جهت بیان طرحشان) بنابراین بهتر است اگر یک منبع خبری از روی دلسوزی و با تکیه بر رسالت خبری اش کاری را انجام میدهد به جای سفسطه و فرافکنی بیشتر بر روی منطق کار و نیت کار انجام شده متمرکز شویم. با این تفاسیر قضاوت را بر مردم شریف شهرستان میگزاریم. ..::با تشکر از مردم فهیم ماهشهر و پایگاه خبری خورنا.::
  • ناشناسم سلام علیکم مدیر محترم اموزشگاه دکتر حسابی توی این شهر همه به فکر خودشان هستند چه خود اموزش وپرورش چه شهرداریها بنده خدا وقتی وزرارت اموزش وپرورش هیچ سرانه ای برای مدارس نمیریزه وقتی می بینه مدیران چگونه این مدارس مخروبه رو چطور کنترل میکنند از کی توقع کمک داری بی خیال شو .نامه نگاری رو بذارکنار پول زور بگیر ورقه اچار بخر . غصه هم نخور بهترین راهش استع7فا س .