نارضایتی مردم اهواز از آسفالت/ مشاغل مزاحم ساماندهی نشد

خورنا: عضو شورای شهر اهواز گفت: مردم این شهر از کیفیت آسفالت راضی نیستند زیرا در برخی موارد شن را رنگ کرده و به جای آسفالت استفاده می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، کاظم سواری در نطق پیش از دستور جلسه شورای شهر اهواز عنوان کرد: افرادی را که ما با عنوان مشاغل مزاحم می شناسیم در واقعیت دستفروشانی هستند که برای تامین هزینه های یک زندگی سالم در تلاش هستند.

وی افزود: متاسفانه بعد از گذشت یک ماه از جلسه ای که در خصوص ساماندهی مشاغل مزاحم در شورای شهر اهواز برگزار شد تاکنون هیچ فعالیت مفید و موثری در این خصوص انجام نگرفته است.

سواری همچنین با اشاره به مشکلات آسفالت در سطح معابر اهواز اظهار کرد: آسفالت در بعضی خیابان های اهواز تنها رنگ مشکی دارد و هیچ قیری در تولید آن به کار نرفته است.

وی تصریح کرد: متاسفانه در بعضی نقاط شهر به منظور راضی نگه داشتن شهروندان شن را رنگ و به جای آسفالت مورد استفاده قرار می دهیم.

عضو شورای شهر با تاکید بر نا رضایتی شهروندان اهوازی از کیفیت آسفالت خیابان ها اظهار کرد: سازمان عمران شهری باید در خصوص کیفیت آسفالت خیابان ها توجه ویِژه ای داشته باشد و این ساختار نادرست نیز باید اصلاح شود.

وی همچنین از اولویت بندی پروژه های شهری، نامگذاری میادین و مشکلات فاضلاب شهری اهواز انتقاد کرد.