بحران در خیابان های سوسنگرد پس از هر باران

خورنا: شهردار سوسنگرد بیان کرد: پس از هر بارندگی، خیابان های سوسنگرد بحرانی می شوند و امکان تردد قطع می شود.

علی ساعدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: خطوط فاضلاب مدتهاست که برای خیابان های سوسنگرد مشکل ایجاد کرده است.

وی افزود: بسیاری از خیابان های این شهر با یک بار بارندگی مسدود می شوند و این مساله تردد بسیاری از اهالی از جمله دانش آموزان را با مشکل روبرو می سازد.

شهردار سوسنگرد اظهار کرد: با توجه به اینکه در زمانهای بارش باران در این شهرستان پمپ ها و مکش های آب در حال کار کردن هستند اما متاسفانه کاری از پیش نمی برند که این موضوع به مشکلی غیر قابل حل بین شهرداری و اداره آب و فاضلاب سوسنگرد تبدیل شده است.

ساعدی همچنین با اشاره به تاکید فرماندار این شهر بر حل مشکل خیابان های سوسنگرد گفت: با اینکه فرمانداری سوسنگرد نیز بر حل مشکل خیابان ها تاکید دارد اما هنوز اداره آبفای شهرستان پاسخ گو نبوده است.

شهردار سوسنگرد ادامه داد: خیابان های سوسنگرد پر از فاضلاب هستند و باید ستاد بحران در فرمانداری شهر تشکیل شود.

وی تصریح کرد: با این مشکلات و ناهماهنگی بین مسئولان، مردم سوسنگرد همچنان باید در وضعیت غیرقابل تحمل و بوی تعفن خیابان ها زندگی کرده و آن را تحمل کنند.

ساعدی درباره پروژه فعلی اداره آبفای این شهر تصریح کرد: مدتی است که اداره آبفا بسیاری از خیابان های شهر را حفاری کرده و هنوز بدهی یک میلیارد تومانی خود را به شهرداری نداده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سوسنگرد از شهرهای آسیب دیده ای است که سال ها زیر آتش جنگ تحمیلی بود. این شهر هم اکنون در حال طی کردن مراحل توسعه شهری است اما مشکلات بسیاری بر سر راه دارد. مشکلات زیر ساخت شهری، عدم پرداخت حق آلایندگی و… باعث شده تا این شهر دیرتر و با کندی به شرایط مطلوبش برسد.