اداره آب و فاضلاب خرمشهر ترمیم آسفالت ناشی از حفاری را در اختیار شهرداری قرار دهد

خورنا: نائب رئیس شورای شهر خرمشهر گفت: اداره آب و فاضلاب پس از حفاری و کنده کاری در خیابانهای خرمشهر جهت پروژه فاضلاب شهری مسئولیت ترمیم آنرا به شهرداری بسپارد.

مهدی عساکره در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد:  کیفیت آسفالتی که اداره آب و فاضلاب خرمشهر برای ترمیم خیابانها و معابر پس از حفاری های صورت گرفته به کار می برد بسیار نامطلوب و غیر قابل قبول است.
وی افزود: در چند روز گذشته پس از سرکشی به مناطق مولوی خرمشهر شاهد وضعیت بد فعالیت پیمانکار گمارده شده از سوی اداره آب و فاضلاب در این مناطق بودیم.
 نائب رئیس شورای شهر خرمشهر تصریح کرد: هیچگونه زیر سازی و استانداردی در امر ترمیم آسفالت محلهای کنده کاری شده رعایت نمی شود و این خود می تواند در آینده مشکلاتی را برای خیابانها در بر داشته باشد.
عساکره عنوان کرد: در مکاتباتی که با مسئولین آبفای خوزستان و نماینده شهر خرمشهر داشتیم اعتراض خود را اعلام کرده و در این زمینه از مسئولین خواستیم که آسفالت این مناطق را مستقیما در اختیار شهرداری خرمشهر قرار دهند تا با نظارت کامل بتوانیم کیفیت بهتری را شاهد باشیم.
وی بیان کرد: متأسفانه سازمانهایی که در پی اجرای پروژه های خود جاده ها را تخریب و سپس جهت مرمت و آسفالت اقدام می کنند هیچگونه نکات استانداردی را رعایت نکرده و ما را در آینده مجبور به دوباره کاری و صرف هزینه های بیت المال در این زمینه می کنند.
وضعیت بد جاده های و آسفالت آنها زمانی خود را نشان می دهد که در اثر بارندگی این خیابانها به دلیل رعایت نکردن اصول زیرساختی و شیب ندادن در حاشیه جاده ها دچار آبگرفتگی می شوند و به همین دلیل ما شاهد تبدیل شدن این خیابانها به رودخانه هستیم، از سویی دیگر کیفیت بد آسفالت با تردد ماشین های سنگین در سطح شهر نیز به مرور زمان دچار فرورفتگی شده و باعث ایجاد مشکلاتی برای رانندگان و عابران شده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس باسلام ..خواهشمندم به کوی بهروز..خرمشهر رسیدگی فرمایید..یک هفته هست مجاری فاضلاب مسدود شده و خانه ها بر اثر بو وارده قابل تحمل نیست..آب های کثیف در کوچه و خیابان سرازیر گردیده..
  • محمد باسلام ..خواهشمندم به کوی بهروز..خرمشهر رسیدگی فرمایید..یک هفته هست مجاری فاضلاب مسدود شده و خانه ها بر اثر بو وارده قابل تحمل نیست..آب های کثیف در کوچه و خیابان سرازیر گردیده..
  • مهدی حمدی سلام .فاضل آب خ فردوسی کوچه مهتاب تقیان کرده ومسیر مردم را گرفته به اداره مربوط مراجعه کردیم و هیچ اجرایی صورت نگرفته خواهشن رسیدگی شود بوی فاضل مردم خفه کرده