ثبت نام خوزستانی ها در مسابقات ملی مهارت

خورنا: معاون فنی وآموزشی اداره کل آموزش فنی‌وحرفه‌ای خوزستان گفت: مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان برای ثبت نام در مسابقات ملی مهارت آمادگی لازم را دارد.

شهرام ملایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان از علاقمندان به شرکت در پانزدهمین مسابقات ملی مهارت انتخابی چهل و سومین مسابقات جهانی مهارت برزیل ۲۰۱۵ در دو بازه زمانی ثبت نام به عمل می‌آورد.

وی ادامه داد: داوطلبان می‌توانند تا ۱۰ بهمن ماه سال جاری برای شرکت در آزمون ۲۵ بهمن ماه و از ۲۶ بهمن ماه تا ۱۵ اسفند سال جاری برای آزمون مورخ ۲۳ اسفند ماه سال جاری نسبت به ثبت نام خود به صورت الکترونیکی و از طریق پرتال جامع سازمان به آدرس http: //advari. irantvto. ir اقدام نمایند.

معاون فنی و آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان افزود: این افراد پس از ثبت نام مدارک لازم را برای تأیید به یکی از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان خود تحویل دهند.

وی با بیان اینکه پانزدهمین مسابقات ملی مهارت در ۳۰ رشته آموزشی برگزار می‌شود تصریح کرد: جوانان زیر ۲۱ سال می‌توانند دراین مسابقات شرکت کرده و برای کسب اطلاعات بیشتروهدایت درخصوص چگونگی برگزاری مسابقات به مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای درسطح استان مراجعه کنند.