امام جمعه خرمشهر: برنامه دیدار با رهبری در حال تدوین است

خورنا: امام جمعه خرمشهر گفت: برنامه دیدار بنده با رهبر معظم انقلاب اسلامی در حال تدوین است.

حجت‌الاسلام سیدعبدالنبی موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است بنده به نمایندگی از مردم خرمشهر به حضور مقام معظم رهبری رسیده و مشکلات این شهرستان را برای معظم‌له بازگو کنم.

وی افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم برای انجام این دیدار در حال تدارک و تدوین است.

امام جمعه خرمشهر ادامه داد: البته هنوز زمان دقیق انجام این دیدار مشخص نشده است و به محض تعیین زمان، به مردم خرمشهر اطلاع خواهم داد.

موسوی تصریح‌کرد: در این راستا نیز فراخوانی را اعلام و از همه شهروندان خرمشهری خواسته‌ایم تا نظرات و پیشنهادات خود را به این منظور به دفتر امام جمعه اعلام کنند.

وی اضافه‌کرد: این فراخوان همچنان ادامه دارد و شهروندان می‌توانند نقطه‌نظرات خود را در خصوص مسائلی که باید در دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی مطرح شود، به دفتر امام جمعه ارسال کنند.

امام جمعه خرمشهر خاطرنشان‌ کرد: در نهایت نظرات ارسال شده جمع‌بندی می‌شود و چکیده‌ای از آنها در دیدار بنده با رهبر انقلاب به ایشان ارائه خواهد شد.

موسوی در خصوص سفر رئیس‌جمهور به خرمشهر و وعده‌های داده شده از سوی دولت در این سفر نیز افزود: دولت در این سفر قول‌ها و وعده‌های خوبی را برای احیای خرمشهر داده که امیدواریم شاهد تحقق آنها در راستای حل مشکلات کنونی و بهبود وضعیت باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، امام جمعه خرمشهر چندی پیش در اعتراض به عدم توجه به خرمشهر و محرومیت این شهرستان از سمت خود استعفا کرد، اما استعفای وی مورد پذیرش شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه واقع نشد و مقرر شد تا امام جمعه خرمشهر دیداری با رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای داشته باشند تا مشکلات این شهرستان را که پایتخت مقاومت ایران است، بازگو کند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *