منطقه ویژه پتروشیمی ماهشهر به استقبال برنامه های دهه فجر می رود

خورنا: سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر در آستانه سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به استقبال برنامه های دهه فجر می رود.

به گزارش خورنا از روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ، در بیست و یکمین نشست شورای فرهنگی این سازمان که به منظور استقبال از برنامه های دهه مبارک فجر تشکیل شد بر مشارکت گسترده عموم مردم منطقه بویژه کارکنان و کارگران شاغل در این سازمان در این برنامه ها تاکید شد.

در این نشست همچنین اعلام شد همزمان با سی و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی نیز با آذین بندی، نصب پرچم های مناسبتی و چراغانی ایام الله دهه فجر را جشن می گیرد.

برگزاری نمایشگاه آثار هنری، برگزاری مسابقات ورزشی ویزه کارکنان و خانواده ها، جشن بزرگ انقلاب ویژه کارکنان، استقرار پایگاه سیار انتقال خون، برگزاری همایش نقاشی متری ویژه کودکان و جشنواره پرواز بادبادک ها از جمله برنامه های مصوب سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر در ایام دهه فجر است.

در این نشست اعلام شد علاوه بر این، این سازمان در این ایام مبارک نسبت به برپایی ایستگاه صلواتی، مانور خودروها همزمان با ورود تاریخی امام راحل (ره) در ۱۲بهمن، غبارروبی مزار شهدا و برگزاری مسابقه وبلاگ نویسی اقدام می کند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی خوزستان با هماهنگی سایر دستگاه های اجرایی و فرهنگی استان در ۵۷شهر استان برنامه های متنوع فرهنگی، ورزشی، اجتماعی تدارک دیده است.