پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه احداث ورودی جدید شهر چمران

خورنا: سرپرست شهرداری چمران از پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی ورودی جدید شهر چمران خبر داد.

حمید بنی‌رشید اظهار داشت: تمام تلاش مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر چمران خدمت به مردم این شهر است.

وی تصریح کرد: پروژه‌های مهمی در سال ۹۳ برای رفاه حال شهروندان پیش‌بینی شده که با حسن تعامل شورای اسلامی شهر قرار است به تصویب برسند.

سرپرست شهرداری چمران در ادامه به برخی پروژه‌های در دست اجرا و اجرا شده این شهرداری اشاره کرد و گفت: پروژه ورودی جدید شهر چمران در منطقه کوی عمار با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد در حال احداث است.

بنی‌رشید ادامه داد: در همین راستا واحد تأسیسات شهرداری چمران اقدام به نصب و راه‌اندازی سیستم روشنایی این بلوار جدید که کوی عمار را به بلوار خروجی شهر متصل می‌کند، کرده است.

وی همچنین از بهسازی و زیباسازی بلوار منطقه کوی عمار خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به فرسودگی جدول‌های بلوار این منطقه جدول‌های آن توسط واحد فنی شهرداری چمران تعویض شد.

سرپرست شهرداری چمران افزود: لزوم زیباسازی این منطقه باعث شد این شهرداری اقدام به رنگ‌آمیزی جدول‌ها کند.

بنی‌رشید همچنین از نصب سرعت‌کاه در مناطق پرخطر شهر چمران خبر داد و اظهار داشت: واحد حمل و نقل شهرداری چمران به منظور جلوگیری از سوانح رانندگی در تقاطع‌های خطرناک شهر و مقابل مدارس اقدام به نصب سرعت‌کاه کرده که این پروژه تا تکمیل تمام خیابان‌های شهر ادامه خواهد داشت.

وی در پایان تعویض پل‌های فرسوده جوی‌های روباز شهر چمران را از دیگر اقدامات این شهرداری برشمرد و اضافه کرد: با توجه به فرسودگی شدید پل‌های نصب شده روی جوی‌های روباز در شهر چمران شهرداری این شهر، برای تعویض این پل‌ها اقدام و پل‌های ایمن و محکم بتنی را جایگزین پل‌های فلزی و فرسوده قبلی کرده است.

منبع: فارس