نماینده ولی فقیه در خوزستان خواستار تشکیل کارگروه ویژه برای پیگیری عدم انتقال آب کارون شد

خورنا: نماینده ولی فقیه در خوزستان خواستار تشکیل کارگروه ویژه به ریاست استاندار خوزستان و متشکل از معاونان وی به‌منظور پیگیری عدم انتقال آب از سرشاخه‌های کارون شد.

آیت‌الله سیدمحمد علی موسوی جزایری امروز اظهار کرد: با توجه به تصمیماتی که دولت برای انتقال آب کارون گرفته است باید در این خصوص مسئولان استانی دست در دست یکدیگر بگذارند و مسئله را بررسی و به اطلاع دولت برسانند.

وی اضافه کرد: کارون این رشته حیات خوزستان در حال مرگ تدریجی‌ست و در صورت انتقال آب سرشاخه‌هایش نابود می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان تصریح کرد: کارون برای رشد و تعالی استان خوزستان نیاز به احیا دارد و باید در این زمینه تلاش کرد و آستین‌ها را بالا زد.

وی همچنین با اشاره به سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به این استان عنوان کرد: مصوبات خوبی از سوی رئیس جمهور داده شد که مسئولان باید برای پیگیری آنها نهایت تلاش خود را در خوزستان کنند.

موسوی جزایری بیان کرد: تحقق اجرای طرح کشاورزی مقام معظم رهبری و دیگر تصمیمات اخذ شده از سوی دولت در خوزستان، پیگیری ۱۰۰ درصدی مسئولان استانی را می‌طلبد تا بتوان به آنها جامه عمل پوشاند.

وی در پایان ابراز داشت: امیدواریم سفر رئیس جمهور به این استان منشا خیر و برکات را به همراه داشته باشد که در صورت تعامل مسئولان استانی برای پیگیری تصمیمات و مصوبات مطمئنا چنین خواهد بود.