۴ مدرسه با مشارکت خیرین در آبادان در حال احداث است

خورنا: رئیس اداره نوسازی مدارس آبادان گفت: چهار مدرسه با مشارکت خیرین در این شهرستان در حال احداث است.

فرشاد محمدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: یکی از اقدامات بسیار خوبی که آثار و برکات مناسبی نیز در زمینه مدرسه‌سازی دارد استفاده از کمک‌های خیرین مدرسه‌ساز است.

وی افزود: در این راستا هم‌اکنون چهار پروژه مدرسه‌سازی توسط خیرین مدرسه‌ساز و از طریق مشارکت‌‌های مردمی و بنیاد برکت در آبادان در حال احداث است.

رئیس اداره نوسازی مدارس آبادان ادامه داد: خوشبختانه ظرف امسال و سال گذشته شاهد تحول بی‌سابقه‌ای در زمینه مشارکت خیرین هستیم.

محمدزاده تصریح کرد: روند اجرای این پروژه‌ها از نظر پیشرفت فیزیکی کار نیز مناسب است و امیدواریم با تداوم روند ساخت شاهد بهره‌برداری از آنها باشیم.

وی یادآور شد: دبستان شش کلاسه مرحوم سهراب‌پور یکی از این پروژه‌هاست که با اعتباری ۳۰۰ میلیون تومانی در حال احداث است.

رئیس اداره نوسازی مدارس آبادان اشاره کرد‌: این مدرسه در ۴۸۰ مترمربع زیربنا و در منطقه ذوالفقاری مراحل ساخت خود را پشت‌سر می‌گذارد.

محمدزاده خاطر نشان کرد: سه پروژه دیگر نیز از محل مشارکت‌های مردمی و بنیاد برکت است که شامل دبستان شش کلاسه وحدت امیرآباد و دبستان شش کلاسه در منطقه جمشیدآباد است.

وی بیان کرد: همچنین یک پروژه نیز دبیرستان ۱۰ کلاسه‌ای است که در سایت مسکن مهر آبادان در حال احداث است.

رئیس اداره نوسازی مدارس آبادان گفت: پیش‌بینی می‌شود این چهار پروژه در مجموع با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال تکمیل و آماده به بهر‌برداری شوند.