پارک موتورسیکلت در پیاده رو در دزفول ممنوع شد

خورنا: مسوول روابط عمومی شهرداری دزفول گفت:طبق مصوبه شورای ترافیک شهرستان دزفول تردد و پارک هرگونه وسیله نقلیه در پیاده روها ممنوع می باشد.

ˈ امیر قنبرزاده ˈ روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود:شهرداری دزفول برای رفاه حال شهروندان و پارک صحیح موتورسیکلت ها و خودروها پارکینگ هایی در سطح شهر احداث کرده که رانندگان می توانند برای پارک وسایل نقلیه از این پارکینگ ها استفاده کنند.

وی اظهار داشت:رانندگانی که از پیاده روها برای پارک و تردد موتورسیکلت استفاده می کنند برای بار نخست جریمه و برای بار دوم وسایل نقلیه آنها به پارکینگ منتقل می شود.

قنبرزاده گفت:برای پارک موتورسیکلت ها شش پارکینگ در سطح شهر احداث شده است.

برخی مسوولان دزفول وجود بیش از ۲۰۰ هزار دستگاه موتور سیکلت در این شهرستان را تایید کرده و آنرا مشکلی برای ترافیک این شهر می دانند.

تردد در پیاده رو ، انجام حرکات نمایشی ، بی توجهی به قوانین و عبور از چراغ قرمز و آلودگی صوتی از جمله مشکلات ایجاد شده توسط برخی موتورسواران در دزفول می باشد.

در حوادث رانندگی نیز بیشترین سوانح منجر به فوت و نقص عضو در شهرستان دزفول مربوط به راکبان موتورسیکلت است.

بیشتر راکبان موتورسیکلت در دزفول از کلاه ایمنی استفاده نمی کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • دکتر ساقی رامهرمزی دزفول در بیشتر دوران ها بزرگان خوب و دست اندرکاران شایسته داشته است.در این سو رامهـــرمز بزرگان کم کار و مسئولان ناکارآمد داشته و دارد.برای نمونه رامهــرمز بهشت موتورسواران است!در خیابان های شهر چند دستگاه موتورسیکلت2و3پشته در کنار هم به آرامی حرکت کرده گرم گفتگو هستند و کنفرانس خیابانی برپا می کنند پارک کردن در پیاده رو که حق مسلّم موتورسواران است ! هرگاه به رهگذری برخورد کنند می گریزند.خدا می داند با این نماینده برگزیدنی که ما رامهــرمزیان داریم پس از چند سده به جای کنونی دزفول می رسیم.