همایش پیاده‌روی خانوادگی در شادگان برگزار شد

خورنا: همایش پیاده‌روی خانوادگی با حضور مردم و مسئولان و به‌مناسبت آغاز هفته مبارزه با مواد مخدر در شهرستان شادگان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، پیاده‌روی خانوادگی صبح امروز با حضور مردم و مسئولان و به‌مناسبت آغاز هفته مبارزه با مواد مخدر در شهرستان شادگان برگزار شد.

در این برنامه همگانی بیش از ۳۰۰ شادگانی مسیر اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران تا مزار شهدای گمنام را پیاده پیمودند.

معاون فرماندار شادگان در این خصوص اظهار کرد: به منظور آگاه‌سازی و ایجاد حساسیت در جامعه نسبت به مصرف مواد مخدر و مضرات ناشی از آن، در نخستین روز از هفته مبارزه با مواد مخدر، مانور مرتبط با این هفته با حضور مسئولان و پرسنل دستگاه‌های اجرایی شهرستان برگزار شد.

نعمت‌الله آلبوغبیش تصریح کرد: همچنین همایش پیاده‌روی با حضور مردم، مسئولان و کارکنان ادارات شهرستان، فرماندارى، فرماندهی انتظامی، شهرداران، بخشداران، مدیریت آموزش و پرورش و اداره ورزش و جوانان، اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا، سازمان‌های مردم نهاد و هیئت‌های مذهبی به نمایش گذاشته شد.

وی گفت: این همایش به همت فرمانداری، شهرداری‌ها، اداره ورزش و جوانان و سازمان‌های مردم نهاد، با شعار «اعتیاد، دشمن سلامتی» برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، در پایان این همایش به ۳۰ نفر از شرکت‌کنندگان به قید قرعه جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.