نخستین مرکز درمان سوءمصرف مواد مخدر آبادان افتتاح شد

خورنا: نخستین مرکز درمان سوءمصرف مواد نوبت صبح در خیابان یک احمدآباد شهر آبادان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان صبح امروز در مراسم افتتاح نخستین مرکز درمان سوءمصرف مواد مخدر در این شهر گفت: این مرکز نخستین مرکزی‌ است که در شیفت صبح به بیماران خدمات ارائه می‌دهد.

نصرالله حسونی‌بحرینی ادامه داد: این مرکز پیش از این تنها در نوبت بعد از ظهر خدمات‌رسانی می‌کرد که با توجه به برگزاری مانور یک هفته‌ای مبارزه با مواد مخدر و به بهانه این هفته، شیفت صبح آن نیز فعال شد.

وی در ادامه تعداد مراکز درمان سوءمصرف مواد در این شهرستان را هشت مرکز معرفی کرد و افزود: از این تعداد ۶ مرکز خصوصی و ۲ مرکز نیز مراکز دولتی هستند.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان خاطرنشان کرد: مرکز ایرانیان واقع در خیابان یک احمدآباد، کوثر در بلوار ولایت، رهایی واقع در ولایت ۱۰، مرکز اروند که پشت بیمارستان آیت‌الله طالقانی واقع شده، اراده در نزدیکی بیمارستان شهید بهشتی و آرمان که در ایستگاه هفت خدمات‌رسانی می‌کنند؛ مراکز خصوصی درمان سوءمصرف مواد مخدر آبادان هستند.

وی در پایان تصریح کرد: ۲ مرکز شهید باهنر رو به‌ روی منازل کوی کارگر و فارابی در کوی ذوالفقاری نیز مراکز دولتی هستند که در این زمینه فعالیت می‌کنند.