فرماندار هندیجان خواستار همکاری ادارات جهت مبارزه با مواد مخدر شد

خورنا:فرماندار هندیجان گفت:از کلیه دستگاهای دولتی خواستاریم تا با بهره گیری از کلیه ظرفیت ها در راستای مبارزه با مخدر همکاری را داشته باشند.

بهروز فرج اللهی فرماندار شهرستان هندیجان در گفتگو با خبرنگار خورنا اظهار داشت: اعتیاد به مواد مخدر زمینه ساز بسیاری از آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی است.

وی بر ضرورت پیشگیری، مقابله و درمان در بحث مبارزه با مواد مخدر تاکید نمود و افزود: از کلیه دستگاهای دولتی خواستاریم تا با بهره گیری از کلیه ظرفیت ها در راستای مبارزه با مخدر با نیروی انتظامی و دستگاه قضایی نهایت همکاری را داشته باشند.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان هندیجان با اشاره به مواد مخدر صنعتی و روانگردان گفت: استفاده از این مواد مخدر صنعتی بسیار خطرناک تر از مواد سنتی است و در این خصوص می توان با آموزش های صحیح افراد را از خطرات استفاده از این مواد آگاه نمود.

فرج اللهی در خصوص گردهمایی مبارزه با مواد مخدر بر حضور و مشارکت کلیه دستگاه های شهرستان تاکید نموده و از کلیه مسئولین خواست تمام ظرفیت های خود را جهت مبارزه با مواد مخدر بکار گیرند.

در ادامه مسئولین ادارات به تشریح برنامه های خود در این خصوص پرداختند.

به گزارش خورنا، گردهمایی مردمی با موضوع مبارزه با مواد مخدر در شهرستان هندیجان در روز شنبه ۵ بهمن ماه در هندیجان برگزار می گردد.

انتهای خبر/ وهاب شیرعلی