لیگ دسته اول بسکتبال : تیم‌های خوزستانی در برابر حریفان صف‌آرایی می‌کنند

خورنا: در هفته چهاردهم لیگ دسته اول بسکتبال سه تیم خوزستانی در برابر حریفان خود به میدان می‌روند.

هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور از عصر فردا آغاز خواهد شد.

در این رقابت‌ها که با حضور ۱۲ تیم در حال برگزاری است سه تیم از استان خوزستان نیز حضور دارند که با حریفان خود برای رسیدن به لیگ برتر تلاش می‌کنند.

در بازی‌های این هفته تیم پالایش نفت آبادان در خانه میزبان کاله آمل خواهد بود.

نفتی‌ها که در این فصل شرایط بسیار خوبی را در جدول رده‌بندی مسابقات دارند یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر محسوب می‌شوند.

این تیم که هم‌اکنون هم‌امتیاز با تیم بهشت هیرگان در رده دوم جدول قرار دارد در این دیدار خانگی تنها به کسب پیروزی می‌اندیشد تا همچنان خود را در کورس مدعیان باقی بگذارد.

اما دیگر نماینده استان خوزستان در این رقابت‌ها پتروشیمی بندر امام است که در این هفته از رقابت‌ها باید در برابر مانیزان کرمانشاه به میدان برود.

پتروشیمی بندر امام که در رده نهم جدول قرار دارد شانس چندانی برای قرار گرفتن در جمع مدعیان صعود ندارد و از سوی دیگر دغدغه‌ای نیز برای رفتن به دسته پایین‌تر نیز ندارد.

این تیم در این هفته در برابر مانیزان کرمانشاه قرار می‌گیرد که هم‌اکنون در رده پنجم جدول است و می‌تواند خود را به جمع مدعیان صعود اضافه کند.

سومین نماینده خوزستان در رقابت‌های این فصل نفت امیدیه است که در این هفته از رقابت‌ها باید در برابر تیم صدرنشین مسابقات قرار گیرد.

نفت امیدیه که با ۱۸ امتیاز جایگاه هشتم جدول را در اختیار دارد در هفته چهاردهم میزبان بهشت هیرگان صدرنشین خواهد بود.

نفت امیدیه در صورتیکه بتواند در این دیدار در برابر حریف به برتری برسد هم خود را به نیمه بالای جدول خواهد رساند و هم دیگر تیم نفتی خوزستان یعنی پالایش نفت آبادان را صدرنشین خواهد کرد.

از سوی دیگر بهشت هیرگان نیز برای حفظ صدرنشینی و کسب برد در این دیدار با تمام توان در برابر حریف خود قرار می‌گیرد.

دیدارهای هفته چهاردهم لیگ دسته اول بسکتبال از ساعت ۱۶ فردا آغاز می‌شود.

منبع: فارس