شهردار آبادان: دولت طرح افزایش محدوده منطقه آزاد اروند را آسیب‌شناسی کند

خورنا: شهردار آبادان گفت: دولت طرح افزایش محدوده منطقه آزاد اروند را آسیب‌شناسی کند.

محمودرضا شیرازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان، الحاق شهرهای آبادان و خرمشهر به محدوده منطقه آزاد اروند را به مردم این دو شهر تبریک گفت و اظهار کرد: در کنار مزایای فراوان این طرح از دولت انتظار داریم آسیب شناسی این موضوع را در دستور کار قرار دهد تا نقاط ضعف آن به حداقل برسد.

وی اضافه کرد: بدون شک حرکت خوب دولت تدبیر و امید باعث رونق اقتصادی و کسب و کار آبادان و خرمشهر خواهد شد و ما این طرح را به فال نیک می‌گیریم.

شهردار آبادان تصریح کرد: البته این طرح حداقل لطف دولت بوده زیرا حق مردم این دو شهر بیش از اینهاست و امیدواریم هر چه بیشتر شاهد توسعه واقعی آبادان و خرمشهر در آینده باشیم.

وی با اشاره به اینکه در ۱۰ سال گذشته در بین مناطق آزاد کشور، فقط منطقه آزاد کیش عملکرد خوبی داشته خاطرنشان کرد: از دولت انتظار داریم در کنار مزایای فراوان این طرح، آسیب شناسی آن را در هم دستور کار قرار دهد تا نقاط ضعف آن مشخص و به حداقل برسد.

شیرازی ادامه داد: شهرداری و شورای اسلامی شهر افتخار دارند در کنار تلاشگران منطقه آزاد در زدودن زنگارها از چهره مناطق و محلات این دو شهر با آنها همکاری کنند زیرا شورا و شهرداری بعد از الحاق محدوده به فعالیت خود ادامه خواهند داد و فصل جدیدی از همکاری‌ها آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به بودجه ۱۰۰ میلیاردی شهرداری در سال آینده تصریح کرد: رویکرد شهرداری و شورای شهر توجه مضاعف به مناطق کم برخوردار است و به همین خاطر اولویت را به مناطق محروم داده ایم تا بتوانیم توسعه متوازن شهر را محقق کنیم.