اعلام زمان توزیع اولین سبد کالا

خورنا: قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از توزیع سبد کالای حمایتی دولت در دهه فجر خبر داد و گفت: هدفمند شدن یارانه‌ها در راستای حل مشکل طبقات محروم و فرودست جامعه است.

به گزارش ایسنا، سید ابوالحسن فیروزآبادی اظهار کرد: در بخش اشتغال با توجه به ظرفیتهای موجود هر استان برنامه‌هایی برای آنها در نظر گرفته شده که ابلاغ خواهد شد و مسوولان بخش اشتغال و کارآفرینی باید به مشاغل خرد نیز توجه ویژه داشته باشند.

وی گفت که دولت در حوزه‌های دیگر حمایتی، برنامه‌هایی در دست اقدام دارد و استانها باید با استفاده از تمامی امکانات و ظرفیتهای موجود برای تامین رفاه و آسایش مردم، همپای این سیاستها حرکت کنند.

فیروزآبادی درعین حال به هدفمند شدن پرداخت یارانه‌ها و توزیع سبد کالای دولت اشاره و اظهار کرد: یارانه‌ها در راستای حل مشکلات طبقات فرودست جامعه هدفمند خواهد شد و ما در دهه فجر امسال شاهد توزیع اولین سبد کالا به مشمولان خواهیم بود.

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ماموریت وزارت کار را حساس و پیچیده توصیف کرد و افزود: دولت به مساله رفاه و درمان مردم توجه ویژه‌ای دارد و تاکنون در بخش درمان خصوصا بیماری‌های خاص اقدامات خوبی انجام داده و یا در حال انجام دادن است.

وی رویکرد اصلی دولت تدبیر و امید را خدمت رسانی به مردم با هدف رفع مسایل و مشکلات جامعه دانست و گفت: دولت در تلاش است تا با نگاه ملی در جهت حل مشکلات گام بردارد.