تقویت کارخانه فولاد دزفول بیش از یک هزار شغل قطعی ایجاد می کند

خورنا: نماینده دزفول گفت: تقویت کارخانه فولاد دزفول بیش از یک هزار شغل قطعی ایجاد می کند.

به گزارش خورنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی ، وی گفت : مذاکره برای خرید تجهیزات کارخانه فولاد از کشور ایتالیا صورت گرفته و ظرف یک ‌سال آینده منتقل و نصب خواهد شد.

عباس پاپی زاده درنشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان اظهارداشت: کارخانه فولاد دزفول هم اکنون خاک‌برداری شده و بحث آبرسانی به آن نیز در آغاز راه است.

وی با بیان اینکه فولاد یک صنعت استراتژیک است افزود: امیدواریم سقف تولید سالانه این کارخانه که ۲ میلیون تن بوده است افزایش یابد.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تقویت این کارخانه، قطعا برای بیش از یک‌هزار نفر به طور مستقیم اشتغال ایجاد می‌کند.

این مقام مسئول ادامه داد: کارخانه فولاد به لحاظ اینکه شبکه ریلی و اشتغال را توجیه کرده بسیار ارزشمند است و باید همه تلاشمان را به‌کار بندیم تا ظرفیت تولید این کارخانه را به چندین برابر افزایش دهیم.

پاپی‌زاده اذعان داشت: مذاکره برای خرید تجهیزات کارخانه فولاد از کشور ایتالیا صورت گرفته و ظرف یک‌سال آینده منتقل و در کارخانه نصب خواهد شد.

وی با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور و هیئت دولت به خوزستان متذکر شد: نرخ بیکاری در این منطقه ۳۰ درصد بوده و در صورت راه‌اندازی یک شرکت پتروشیمی می‌توان به کاهش این نرخ امید داشت.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • علی لوایی پور سلام و خسته نباشید خدمت اقای پاپی زاده امیدوارم که تا پایان کار با قدرت ادامه دهید ومشکلات موجود شما را از این امر مهم باز ندارد.