شهرداری های آبادان و خرمشهر باید برچیده شوند؟

خورنا: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: با وجود اینکه همه شهرهای آبادان و خرمشهر در محدوده این سازمان قرار گرفته‌اند، تغییری در شهرداری های این دو شهر به وجود نمی آید.

اسماعیل زمانی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص اینکه گفته می‌شود با گسترش محدوده منطقه آزاد اروند به کل شهرهای آبادان و خرمشهر از سوی دولت، شهرداری آبادان و خرمشهر باید برچیده شوند، اظهار کرد: هیچ گونه تغییری در شوراها و شهرداری‌ها در این دو شهر به وجود نخواهد آمد و این مجموعه‌ها کماکان مثل سابق به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

وی افزود: شهرداری های آبادان و خرمشهر همانند گذشته سهمیه اعتبارات استانی خود را خواهند داشت ولی فعالیت تمامی مدیران این سازمان باید با هماهنگی سازمان منطقه آزاد باشد و این لازم الاجرا است.

زمانی همچنین در خصوص وضعیت گردشگری شهرهای خرمشهر و آبادان نیز عنوان کرد: متاسفانه در گذشته ساختاری برای گردشگری در این مناطق تعریف نشده بود ولی اینک وضعیت تغییر کرده است. به خصوص اینکه بر روی مناطق آبی کارشناسی به عمل آمده تا بستری برای رفاه حال گردشگران مخصوصا در منطقه جزیره مینو انجام شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند افزود: تبلیغات و اطلاع رسانی در گذشته تا جایی ضعیف بوده که حتی مردم خود شهرهای خرمشهر و آبادان از مناطق زیبای اطراف شهرهایشان بی خبر بودند.

زمانی گفت: در این خصوص امسال همزمان با ورود مهمانان نوروزی به خرمشهر و آبادان، پکیج تبلیغاتی تهیه و در اختیار مسافران و گردشگران قرار خواهیم داد تا از مناطق زیبای خرمشهر و آبادان هم اطلاع پیدا کرده و هم بتوانند از این مناطق دیدن کنند.