انعقاد قرارداد بین شرکت‌های پتروشیمی و فنی و حرفه‌ای ماهشهر

خورنا: سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای ماهشهر از انعقاد قرارداد بین شرکت‌های پتروشیمی و فنی و حرفه‌ای این شهرستان خبر داد.

فرشید قنبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار کرد: فعالیت آموزشی شرکت‌های پتروشیمی و فنی و حرفه‌ای همسو می‌شوند.

وی از همسو شدن فعالیت آموزش مهارتی فرهنگسراها و خانه فرهنگ شرکت‌های پتروشیمی شهرستان بندر ماهشهر با فنی و حرفه‌ای خبر داد.

سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای ماهشهر تصریح کرد: به منظور بررسی روند فعالیت‌های آموزشی فرهنگسراها و خانه فرهنگ شرکت‌های پتروشیمی و همسو شدن آموزش‌ها با فنی و حرفه‌ای جلسه‌ای با حضور مسئولین فرهنگی هفت شرکت مهم پتروشیمی، سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای به ریاست فرماندار در سالن جلسات فرمانداری شهرستان ماهشهر برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: پس از بررسی نحوه تعامل و همکاری دو طرف مقرر شد به‌منظور حمایت از بخش خصوصی، شرکت‌های پتروشیمی در ارائه خدمات آموزشی به کارکنان و خانواده تحت پوشش از توان آموزشی بخش آموزشگاه‌های آزاد و مجاز فنی و حرفه‌ای شهرستان با انعقاد قرارداد آموزشی بهره‌مند شوند.

قنبری گفت: شرکت‌های پتروشیمی شهرستان ماهشهر با داشتن فرهنگسراها و خانه فرهنگ، پتانسیل مناسبی را از لحاظ فضا و امکانات برای توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در ماهشهر دارا هستند که باید بتوان از این ظرفیت‌ها نهایت استفاده را برد.