هزینه‌های جاری شهرداری هندیجان ۳۵ درصد رشد داشته است

خورنا: رئیس شورای اسلامی شهرستان هندیجان گفت: هزینه‌های جاری شهرداری این شهر، امسال، ۳۵ درصد رشد داشته است.

علی عبادی‌نسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: با توجه به مشکلات پیش روی شهرداری این شهر و برخورداری از بدهی ۴ میلیاردی، در چند مدت اخیر نیز ۱۵۰ میلیون تومان به بدهی‌های شهرداری اضافه شده است.

وی افزود: درآمدهای شهرداری بسیار بالاتر از هزینه‌های جاری آن است و با توجه به اینکه شهر هندیجان در جذب و سرمایه گذاری بخش خصوصی موفق نبوده هنوز به درآمدزایی مطلوبی نرسیده است.

رئیس شورای اسلامی شهرستان هندیجان با بیان اینکه هزینه‌های جاری شهرداری، امسال، ۳۵ درصد رشد داشته است تصریح کرد: هزینه‌های این شهرداری در سال جاری ۲۵۰ میلیون تومان بوده است و با توجه به بدهی‌های معوقه کارکنان و پرسنل نیاز به حمایت جدی مسئولان ملی و استانی دارد.

وی همچنین عنوان کرد: پایان سال نزدیک است و علاوه بر اینکه چهار ماه حقوق کارگران شهرداری را پرداخت نکرده‌ایم، توان پرداخت عیدی و پاداش پرسنل را نیز نداریم.

عبادی‌نسب با اشاره به عدم خدمت رسانی مطلوب شهرداری به شهر اضافه کرد: موتور شهرداری هندیجان از کار افتاده است و از شخص رئیس جمهور و استاندار خوزستان می‌خواهیم این وضعیت را هر چه سریع‌تر مورد توجه قرار دهند تا مشکل شهرداری، شهر، شهروندان و کارگران و زیرمجموعه شهرداری هندیجان برطرف و حل و فصل شود.