راه اندازی سی تی اسکن بیمارستان رامهرمز

خورنا: نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۵ میلیارد تومان به راه‌اندازی بخش سی.تی.اسکن بیمارستان مادر این شهرستان خبر داد.

شمس‌اله بهمئی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامهرمز اظهار کرد: بخش درمان شهرستان رامهرمز نیازمند شدید به استقرار دستگاه‌های سی.تی.اسکن و ام.آر.آی است.

وی ادامه داد: با توجه به هزینه بسیار بالای خرید این دستگاه‌ها امیدواریم که بخش خصوصی نیز وارد عمل شده و ما هم همکاری و تعامل گسترده‌ای در این رابطه با بخش خصوصی خواهیم کرد.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حال حاضر توسط دولت برای خرید دستگاه سی.تی.اسکن، مبلغ ۵ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده و امیدواریم که بتوانیم با مشارکت دولت و بخش خصوصی این مشکل را حل کنیم.

وی ابراز داشت: در بخش آمبولانس هم با مشکلات فراوانی روبرو هستیم و راه‌های متعددی را برای پیگیری طی کرده‌ایم که امیدواریم به نتیجه برسیم.

بهمئی همچنین از همه خیرین و افرادی که خواهان مشارکت در انجام امور خیر به ویژه در بخش درمان رامهرمز و رامشیر هستند خواست تا با همیاری و همکاری، بخشی از نیازهای بهداشتی و درمانی این شهرها را تامین کنند.