تشکیل کمیته پشتیبانی برای رفع مشکلات مدارس شادگان

خورنا: فرماندار شادگان از تشکیل کمیته پشتیبانی برای رفع مشکلات مدارس این شهرستان خبر داد.

عبدالزهرا سنواتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان از تشکیل کمیته پشتیبانی برای رفع مشکلات مدارس این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در راستای رفع مشکلات مدارس این شهرستان باید همه دستگاه‌های اجرایی دست به یکدیگر دهند تا بتوان مشکلات را از سر راه تحصیل دانش آموزان و تعلیم و تربیت مدارس برداشت.

وی با اشاره به برگزاری جلسه اخیر شورای آموزش و پرورش در فرمانداری تصریح کرد: در این جلسه بر فعال کردن پلیس مدارس، بهسازی فضای آموزشی و تهیه و تدوین برنامه اجرایی هفته گرامیداشت تاسیس شورای آموزش و پرورش و تشکیل ستاد زکات و بررسی امکان سوق دادن بخشی از زکات در راه توسعه اهداف آموزش و پرورش تاکید شد.

فرماندار شادگان همچنین عنوان کرد: از شهرداری و اداره آب و فاضلاب شهرستان نیز انتظار می‌رود که مسئله تجمع آب باران در اطراف مدارس را در اسرع وقت مرتفع کنند.

وی ادامه داد: همچنین ادارات خدمت‌رسان قبل از قطع آب، برق و گاز مدارسی که بدهی دارند نسبت به دادن اخطار کتبی اقدام کنند.

سنواتی ابراز داشت: با مشارکت مردم در امر آموزش و پرورش، تعلیم و تربیت به معنی واقعی و بنیادین آن تحقق می‌یابد.

این مسئول اضافه کرد: ذات آموزش و پرورش، مشارکت همه عوامل مادی و معنوی و به طور همه عناصر دخیل در فرآیند یاددهی و یادگیری را طلب می‌کند.

فرماندار شادگان در پایان خاطرنشان کرد: بدون تردید مشارکت در تصمیم‌گیری‌های آموزش و پرورش، سبب رشد و بالندگی این ارگان فرهنگی شده و زمینه تحقق جامعه را فراهم خواهد کرد که در این زمینه روابط متقابل خانواده و مجموعه مدارس بسیار موثر است.