آب ماهشهر با طعم جنازه!

خورنا: چهار روز پیش یک دستگاه خودروی سواری به درون کانال انتقال آب شرب به ماهشهر سقوط کرد و سه تن از سرنشینان آن کشته شده و جنازه یکی از آنها هنوز از آب خارج نشده است.

به گزارش خورنا به نقل از فارس از ماهشهر، روز شنبه گذشته یک‌دستگاه خودروی پراید به درون کانال انتقال آب شرب این شهرستان سقوط کرد که در این سانحه راننده موفق به نجات خود شد اما سه‌ سرنشین دیگر آن درون کانال غرق شدند.

بنابر این گزارش، هرچند خودروی مزبور و دو جسد همان روز از کانال خارج شدند اما چهار روز است هیچ خبری از جسد سوم نیست و مسئولان انتقال آب نیز حاضر به انسداد مسیر آب برای یافتن این جسد نیستند.

یکی از مسئولان محلی که نخواست نامش فاش شود، در این ارتباط به خبرنگار فارس در ماهشهر گفت: این اتفاق برای نخستین بار نیست که می‌افتد.

وی افزود: در حادثه اخیر نیز یک خودروی سواری پراید با چهار سرنشین درون این کانال در حوالی ایستگاه مرغزار سقوط کرد که منجر به کشته شدن سه تن از سرنشینان این خودرو شد.

این مسئول ماهشهری اذعان داشت: چهار روز است یکی از اجساد همچنان درون کانال انتقال آب شرب باقی مانده و مسئولان ذی‌ربط حاضر به انسداد مسیر آب نیستند.

وی خاطرنشان کرد: این کانال علاوه بر آب شرب ماهشهر، آب شرب شهرستان امیدیه را نیز تأمین می‌کند.

این مسئول محلی یادآور شد: هرچند آب این کانال پس از انجام تصفیه وارد مخازن و سیستم لوله‌کشی شهرستان می‌شود اما در هر صورت صحیح نیست جسد یک انسان چهار روز در آن باقی بماند.

وی اظهار داشت: هم‌اکنون جمع زیادی از روستائیان ماهشهری و خانواده کشته‌شدگان در محل سانحه تجمع کرده‌اند اما تاکنون هیچ یک از مسئولان منطقه در این مکان حضور پیدا نکرده است.

یکی از روستائیان ماهشهری در این ارتباط به خبرنگار فارس گفت: از چهار روز پیش تاکنون که این حادثه رخ داد در حال جستجو برای یافتن جسد سوم هستیم.

جابر مقدم ادامه داد: متأسفانه مسئولان هیچگونه همکاری با اهالی منطقه و خانواده کشته‌شدگان نکردند و چهار روز است جسد همچنان در آب باقی مانده است.

یکی دیگر از اهالی روستای گرگر نیز در این ارتباط اظهار داشت: این کانال آب شرب شهرستان ماهشهر را تأمین می‌کند و باقی ماندن چهار روزه جسد در آن نمی‌تواند وجهه و تبعات خوبی داشته باشد.

علی مجدمی افزود: انتظار داشتیم مسئولان در منطقه حضور پیدا می‌کردند فکر چاره‌ای برای این وضعیت می‌اندیشیدند.

تلاش خبرنگار فارس برای ارتباط و گفت‌وگو با مسئولان آب منطقه‌ای نیز نتیجه‌ای در بر نداشت و کسی در مقام پاسخگویی برنیامد.

انتظار می‌رود مسئولان ذی‌ربط هرچه سریع‌تر تمهیدی برای این مسئله اندیشیده و اجازه ندهند بیش از این سلامت و بهداشت شهروندان به خطر بیافتد.

ضمن اینکه انتظار چهار روزه برای خانواده داغداری که همچنان در جستجوی یافتن جسد متوفی خود هستند مسئله اسفناک دیگری است که مسئولان باید مورد توجه خود قرار دهند.

===============

گزارش از: فرشاد آل‌ناصر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *