سنگ اندازی شورای شهر اهواز/ اسامی نمایندگان خوزستان در شورای عالی استانها به تهران ارسال نشد

خورنا: شنیده ها حکایت از آن دارد که اسامی نمایندگان خوزستان در شورای عالی استانها به تهران ارسال نشده است.

به گزارش خورنا، بر اساس شنیده ها استانداری خوزستان در حالی همچنان اسامی نمایندگان خوزستان در شورای عالی استانها را به تهران ارسال نکرده که روز سه شنبه هفته جاری انتخابات هیات رئیسه شورای عالی استانهای کشور در تهران برگزار میشود.

بر اساس شنیده ها، طبق رایزنی ها قرار بود به دلیل اهمیت استان خوزستان در اقتصاد و توسعه کشور، یکی از نمایندگان خوزستان در هیات رئیسه  این شورا حضو داشته باشد، اما تاخیر و تعلل صورت گرفته باعث میشود خوزستان نه تنها از هیات رئیسه بلکه به کلی از قطار شورای عالی استانهای کشور عقب بماند.

بر اساس شواهد، نمایندگان اهواز به دلیل اینکه هیچ نماینده ای در شورای عالی استانها ندارند به انتخابات اعتراض کرده و از امضای صورت جلسه خودداری کرده اند.

بر اساس این گزارش، نمایندگان اهواز همچنین با لابی گری های خود، برخی دیگر از اعضای شورای استان خوزستان از شهرهای سوسنگرد، خرمشهر، حمیدیه، دشت آزادگان و هویزه را با خود همراه کرده تا صورت جلسه را امضا نکنند.

عبدالحمید جولان نژاد، مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان پیش از گفته بود: انتخابات نمایندگان خوزستان در شورای عالی استانها در سلامت کامل برگزار شد و از نظر استانداری هیچ مشکلی ندارد.

به گزارش خورنا، با وجود اینکه انتخابات در صحت و سلامت کامل برگزار شده و تاخیر در ارسال اسامی فقط به دلیل عدم حضور یک نماینده از اهواز در شورای عالی استانها میباشد، اما دیگر فرصتی هم برای برگزاری انتخابات مجدد باقی نمانده و استانداری باید هرچه زودتر اسامی را ارسال کند تا نماینده های خوزستان بتوانند نقش خود را در شورای عالی استانها به خوبی ایفا کنند.

همچنین برخی نمایندگان شهرهای اهواز، خرمشهر، هویزه، دشت آزادگان، حمیدیه و سوسنگرد که تاکنون صورت جلسه را امضا نکرده اند باید از دست از منافع گروهی بکشند و به نفع منافع استان خوزستان هرچه سریع تر با امضای صورت جلسه انتخابات، حساب خود را منفعت طلبان جدا کنند.

گفتنی است مجاهد مقصودی با ۱۴ رای، سعید حیاتی با ۱۴ رای و عیسی شرجی با ۱۲ رای نمایندگان خوزستان در شورای عالی استانهای کشور هستند.