نماینده بهبهان: انتقال آب کارون برای مصارف مردم ایران برای ما افتخار است!!

خورنا: نماینده بهبهان گفت: اگر از کارون برای مصارف مردم ایران آب ببرند برای ما افتخار است.

به گزارش خورنا به نقل از ایسنا، محمدباقر شریعتی اظهار داشت:نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مطالبات مردم خوزستان گفت: مردم انتظار دارند که آب کارون که یکی از بزرگترین ثروت‌های ملی است با اولویت خوزستان در نظر گرفته شود. اگر از سرچشمه‌های کارون برای مصارف شرب مردم ایران آب برده می‌شود برای ما افتخار است اما در بخش کشاورزی اولویت با ما است.

شریعتی اضافه کرد: اگر خوزستان خشک و بیابانی شود کل ایران با خسارت جبران ناپذیری مواجهه می‌شود بنابراین مدیریت بحران آب از درخواست‌های اصلی مردم این استان است.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی مشکل بهداشت و درمان و سلامت مردم خوزستان را نیز یکی از مهمترین مسائل این استان عنوان کرد و گفت: آلودگی آب شرب در استان خوزستان آنچنان بالا است که اکثر بیمارهای واگیردار و سرطانی حرف اول را در استان می‌زند. انتظار ما از آقای رییس جمهور این است که به مسئله آب شرب توجه کند.

نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی به سابقه فرهنگی خوزستان و دانشگاه جندی شاپور اشاره کرد و افزود: خوزستان از سابقه غنی فرهنگی برخوردار است اما در این زمینه‌ها دچار مشکلاتی است. میراث فرهنگی آنچنان که باید به استان خوزستان توجه کافی نمی کند.

شریعتی اشتغال را نیز یکی از مشکلات بزرگ استان خوزستان برشمرد و عنوان کرد: مردم انتظار دارند رییس جمهور با حمایت‌های ویژه‌ خودش بتواند اشتغال را در حد استحاق مردم خوزستان به ویژه مردم حوزه انتخابیه بهبهان ایجاد کند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس ما افتخارمون نماینده مون نیست چون به نظر ما نماینده خوبی نیست. نظر نده بهتره
  • خوزستانی واقعا داشتن اينگونه نمايندگان پاچه خوار باعث شرمندگي ما خوزستانيهای مظلوم ميباشد.....!!!
  • عماد الدين باقي نماينده بهبهان خيلي غ...ل...ط... كرده