مقتدایی به عیادت خبرنگار حادثه دیده رفت/ استانداری هزینه های درمان سهیلا را تقبل کرد

خورنا: استاندار خوزستان در دیدار با خبرنگار حادثه دیده هزینه‌های درمان وی را تقبل کرد.

به گزارش خورنا به نقل از فارس، عبدالحسین مقتدایی بعدازظهر امروز در منزل سهیلا باوری خبرنگاری که در جریان پوشش اخبار حضور رئیس جمهور به خوزستان دچار سانحه تصادف شده بود، اظهار کرد: از عملکرد همه رسانه‌ها در انعکاس اخبار حضور رئیس جمهور در خوزستان قدردانی می‌کنیم.

وی افزود: همه رسانه‌های استان خوزستان زحمات زیادی را در انعکاس اخبار حضور سه روزه رئیس جمهور در خوزستان انجام دادند.

استاندار خوزستان ادامه داد: برنامه حضور رئیس جمهور در استان خوزستان به صورت ناگهانی ابلاغ شد و فرصت کمی برای انجام هماهنگی های لازم بود.

مقتدایی تصریح‌کرد: با این وجود و در این فرصت نیز اقدامات لازم برای این سفر انجام و اگر کاستی‌هایی نیز بوده است به دلیل همین مسئله بوده است.

وی اضافه‌کرد: موارد مطرح شده در سفر رئیس جمهور به استان خوزستان را پیگیری خواهیم کرد تا شاهد تحقق آنها برای مردم این استان باشیم.

استاندار خوزستان با بیان اینکه با وجود مشغله کاری و حضور مراجعان بر خود واجب دیدم تا به عیادت خبرنگار حادثه‌دیده بروم خاطرنشان‌کرد: با هماهنگی با روابط عمومی استانداری هزینه‌های درمان خانم باوری را تقبل خواهیم کرد.

مقتدایی افزود: در صورت نیاز نیز با بیمارستان شرکت نفت برای انجام ادامه مداوای خانم باوری نیز هماهنگی‌های لازم انجام داده خواهد شد.