آبادانی‌ها به تحقق وعده‌های سفر رئیس‌جمهور امیدوار هستند

خورنا: خطیب جمعه آبادان گفت: امیدوار به تحقق وعده‌های سفر رئیس‌جمهور به آبادان هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی‌پور با اشاره به سفر رییس‌جمهوری و تشکیل شورای اداری استان خوزستان در آبادان اظهار کرد: مشکلات شهرستان و استان در این نشست به صورت تفصیلی مطرح شد.

وی افزود: مشکلات زیر بنایی شهری و روستایی شامل آب و فاضلاب، بیمارستان، نفت و آلودگی زیست محیطی در نشست شورای اداری مطرح شد و همه نمایندگان مشکلات و دغدغه‌های حوزه‌های خود را معرفی کردند.

خطیب جمعه آبادان از دولت تدبیر و امید خواست که به وعده‌های این سفر عمل کند زیرا مردم از این سفر و قول‌های مسئولان امیدوار شدند.

وی به روز غزه اشاره کرد و با بیان اینکه روز غزه روز رسوایی کشورهای غربی است عنوان کرد: کشورهای غربی دم از حقوق بشر می‌زنند در حالی‌که مردم مظلوم غزه و فلسطین مورد بی‌مهری قرار دادند.

ابراهیمی‌پور در ادامه به دیدار اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار تهران با مقام معظم رهبری اشاره کرد و ابراز داشت: مقام معظم رهبری رمز تمام موفقیت‌های کشور را مدیریت جهادی دانستند.

وی با بیان اینکه مدیریت جهادی راهگشا و کلید حل مشکلات جامعه است خاطرنشان کرد: روحیه خدمت به مردم با نیت خدایی در اداره کشور ضروری است تا از مشکلات عبور کرد و به پیش رفت.