انتقاد شدیدالحن امام جمعه هندیجان به فعالیت حزبی مسئولان!!!

خورنا: امام جمعه شهرستان هندیجان در خطبه های نماز جمعه این هفته در خطاب به مسئولین گفت:اختلافات سلیقه ای و حزبی را کنار بگذارید و به فکر هندیجان و مردم آن باشید.

به گزارش خورنا به نقل از شوشان، حجت الاسلام و المسلمین علی شمیل پور امام جمعه شهرستان در ادامه خطبه ها افزود: من به برخی جناح ها و حزب ها هشدار می دهم و البته خطاب من به همه مردم و مسئولین است چرا که ما در هفته وحدت هستیم و نباید در هندیجان کسی دنبال حزب خاصی باشد چرا که ما زیر پرچم و سایه ولایت فقیه زندگی می کنیم و اینها همه باعث تفرقه ،آشوب و فتنه می شود.
شمیل پور بیان داشت: همه ما مسلمان ،مؤمن و برادر هستیم این اختلافات سلیقه ای و زود گذرمی باشند، پس نباید به دشمنی منتهی شود و باید همه به دنبال خدمت به کشورمان باشیم.
وی افزود:همه آحاد مردم باید به دنبال وحدت و حفظ آرامش در کشور باشند و باید مردم را به راه خدا که همان راه راست است،هدایت کنیم.
امام جمعه شهرستان هندیجان خاطر نشان کرد: از جناح بندی و حزب گرایی که موجب نفوذ دشمن در بین مردم می شود پرهیز کنیدو به جای آن دنبال جمع گرایی و حفظ وحدت باشیم دست خدا با جماعت است، باید بیدار باشیم و بصیرت خود ر ا حفظ کنیم تفرقه موجب عذاب است و جماعت وحدت و لطف خداوند را نازل می کند و حزب ما حزبالله است و ای مسئولین از هر حزبی که هستید باید به فکر شهر خود باشید.