جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر شهرستان هندیجان برگزار شد

خورنا: جلسه ستاد دهه فجر شهرستان هندیجان به منظور هماهنگی بین ادارات، سازمان ها و ارگانها جهت برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم دهه فجر در سطح شهرستان به ریاست بهروز فرج اللهی فرماندار برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار خورنا از هندیجان، در این جلسه فرج اللهی با تبریک ایام خجسته میلاد پیامبر اعظم اسلام حضرت محمد(ص) و هفته وحدت پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی در دهه فجر را نقطه عطفی در تحولات منطقه ای و جهانی دانست.

فرماندار هندیجان با بیان اینکه تا قبل از انقلاب اسلامی اگر انقلابی در منطقه خاورمیانه صورت گرفته در قالب انقلاب های کمونیستی و نظام های سرمایه داری بوده، اما با انقلاب اسلامی ایران تحولی ایجاد گردید که این رویکرد به سمت اسلام باشد.

فرج اللهی خاطر نشان کرد: انقلابی که حضرت امام خمینی(ره) رهبر کبیر انقلاب آن را بنیانگذاری نمود، انقلابی است که نشات گرفته از اسلام اصیل، و ناب محمدی بوده و نه اسلامی که آمریکایی ها آن را تفسیر می کنند. اسلامی که در دل خود دفاع از محرومین و مستضعفین در سطح جهان را دنبال می کند و هیچوقت برای منافع مادی حاضر با معامله دشمنان اسلام در مسائل اعتقادی و ایدئولوژیکی نیست. اسلامی که در دل خودش اعتدال و تعقل ، وحدت و انسجام را دارد. این اسلام مد نظر رهبر کبیر انقلاب بوده و در منشور انقلاب اسلامی این مسائل نهفته است.

فرماندار شهرستان هندیجان اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران که طراح آن رهبر کبیر انقلاب امام خمینی (ره) بود از دل فقه تشیع بیرون آمده است و دهه فجر نتیجه ده ها سال تلاش و مبارزه مردم مبارز ایران است و به عنوان یوم الله باید به صورت ویژه مد نظر قرار داده شود چراکه منشأ استقلال و تشکیل نظام جمهوری اسلامی می باشد.

وی همچنین با دعا برای رهبر معظم انقلاب بیان داشت: که با سکان داری رهبر عزیز انقلاب و تیزبینی و آینده نگری ایشان، انقلاب اسلامی همواره در مقابل توطئه های دشمن قسم خورده مقاوم و استوار به راه خودش ادامه می دهد تا انشاء الله تحویل صاحب اصلی خود حضرت حجت (عج) گردد.

انتهای خبر/ وهاب شیرعلی